-Miksi ajattelet häntä
-Miksi et tee mitän
-Miksi et kerro sen hänelle
-Oletko varattu
-Mikä on asuinalueesi
-Ikäsi?
-Oletko vihainen?
Vastaa näihin
25
669
Vastaukset
- -enen-
-en tiedä
-en uskalla
-en uskalla
-en
-en kerro
-27
-en
ol-en nain-en- ylös...
up.
- 71874281972
Koska tunnen fyysistä himoa ja rakkauden tunteita
Koska tunteet koskee vain mussa meidän kohdalla
Vastaus tulikin jo
En ole
Läntinen kaupunginosa
28-33
En - vastaa sä
Vastaa itse ensin :)
- s....
-koska joskus tavattiin
-ei uskalla
-olen kertonut
-en
-seinäjoki
-41
-en, olen, en, olen, en, jne - no jos nyt näihin
vastais ennen nukkumaanmenoa....
-Miksi ajattelet häntä
Ajattelen häntä, koska ihastuin häneen palavasti viime kesänä. Sitten olosuhteiden vuoksi tiemme erosivat emmekä ole nähneet kuin muutaman kerran nopeasti ohimennen sen jälkeen. Mitään suhdettä ei ollut eikä mitään tapahtunut välillämme.
-Miksi et tee mitän
Olen tehnyt (mm. lähettänyt viestin, johon ei vastattu, lähettänyt e-kortin, jota ei edes katsottu, käynyt tapaamassa livenä ja yrittänyt saada juttua aikaan) mutta hän on osoittanut, ettei ole kiinnostunut eikä välitä musta. Enää en uskalla tehdä mitään enkä ottaa yhteyttä millään tavalla, ettei hän pidä mua häiriintyneenä stalkkerina. En halua olla joku ihastustaan häiriköivä psyko bitch. Mullakin on edes vähän ylpeyttä.
-Miksi et kerro sen hänelle
Kerro mitä? Tunteistani vai? Kyllä hän ne varmasti tiesi/näki/arvasi/huomasi, mutta hän ei vaan sitten tuntenut samoin tai ei jostain muusta syystä ollut kiinnostunut tutustumaan läheisemmin.
-Oletko varattu
En ole varattu... vielä. Olen kyllä luovuttanut tämän toivottoman ihastukseni suhteen ja olen päättänyt, että kesällä en enää torju treffipyyntöjä niin kuin olen tähän asti tehnyt... on aika mennä eteenpäin ja lopettaa pään seinään hakkaaminen ja turha kyynelehtiminen. Mullakin on oikeus onneen.
-Mikä on asuinalueesi
Asun Helsingissä.
-Ikäsi?
Olen nainen parhaassa iässä.
-Oletko vihainen?
Vihainen kenelle? Ehkä hieman elämälle tai kohtalolle tai jollekin sellaiselle syystä, että nämä ihastusjutut aina kusee niin pahasti. Tunnen niin syvästi ja niin kovin harvoin, että se on arvokas tilaisuus, jonka käyttämättä jättäminen harmittaa todella paljon. En olisi halunnut tämän menevän näin.- ed.
Mistäköhän syystä joku on antanut mulle plussan?
- plussapallero
ed. kirjoitti:
Mistäköhän syystä joku on antanut mulle plussan?
En tiiä, mut mä laitoin toisen ;)
- sama...
plussapallero kirjoitti:
En tiiä, mut mä laitoin toisen ;)
joo kiva, mutta miksi?
- niimpä niin :/
-Rakastan häntä.
-Olen tehnyt.
-Olen kertonut.
-En
-Asuinalue on.
-32
- Olen vihanen, pettynyt, tunne myrskyssä. - ylös---
up-.--
- vastaa itse
jaa-a, en voi olla ajattelemattakaan ;)
en kerro
en vaan kerro ;)
en
08-alue
24.v
en, ainakaan paljoo. - elämä on...
- Koska olen ihastunut
- Koska olemme liian erilaiset, hän tajuaa kyllä sen.
- Yllä olevan takia
- En
- HKi
- 35
- En tietenkään. Surullinen välillä. - .....
Ei poiskaan ole mielestä lähtenyt, vieläkään..
Olen jo tehnyt, enää en uskalla ottaa riskiä, en haluakaan ehkä tietää seurusteleeko hän tällä hetkellä, se tuntuu pahalta.
En usko että häntä kiinnostaa enää.
Olen ja hän tietää suhteessani olleista/olevista solmuista.
Meren lähellä.
Yli 20, alle 30.
En ole vihainen, olen pettynyt itseeni ja samalla surullinen ja katuva. - Toivoton ihastus
- Koska olen ihastunut Häneen
- Koska en tiedä, onko Hän ihastunut minuun?
- Koska en vaan voi
- olen varattu
- etelä-Suomessa
- 60-luvulla syntynyt
- Olen tietyistä asioista vihainenkin, mutten Hänelle kuitenkaan - Koska
- Hän on ihana.
- Haluaisin tehdä, en vain tiedä miten.
- En vaan uskalla.
- Olen.
- Etelä-Suomi.
- Saman ikäinen.
- Miksi olisin? - ^^ --- ^^ miau x 2
Koska jotain jäi kesken
No nyt hän saa vuorostaan
jotain rajaa sentään
en ole enää
pks
samana vuonna syntynyt
en oikeastaan, elämä vaan on.. :) - 50.........
en vastaa mihinkään paitt miksi ajattelen sinua, haluan sinut paratiisiin ja olet rakas kaikesta huolimatta. on asioita joita et ole pystynyt elämäsi aikana valikoimaan, siksi en vihaa sinua.
- tipu*
- Ajattelen häntä, koska rakastan.
- En tee mitään, koska en uskalla.
- Hän tietää, vaikka en ole face to face kertonut.
- En ole naimisissa.
- pks
- 40 jotain
- En ole vihainen, vaikka toisinaan murisen. - vastasin
-hän on hyvä pakkaus. komea ja mielenkiintoinen luonne
-olen tehnyt mutta siitä on aikaa ja silloin ei häntä kiinnostanut
-kerro mitä hänelle?
-en ole varattu
-asun helsingissä ja niin hänkin
-22
-en ole vihainen :) - 10*
-Ajattelen häntä, koska en voi muuta. Ajatukseni pyörivät hänessä. En haluaisikaan muuta, vaikka kaipaus riipii. Koen häneen henkistä ja fyysistä vetoa. Intuitioni hänestä on vahva.
-En uskalla. Olen epävarma hänen ajatuksistaan ja ympäristö on vaativa.
-En ole uskaltanut. Kertoisin, jos olisimme kahden riittävän kauan rauhallisessa ympäristössä. Mutta se tuskin onnistuu ennen aloitetta...
-Sinkku
-Pks, länsi
-70-luvulla syntynyt.
-En ole hänelle enkä kenellekään muullekaan vihainen. Ymmärrän, että jos ei itse uskalla, on turha vaatia sitä toiseltakaan. Jos kummatkin on aidosti kiinnostuneita, onnellinen loppu koittaa kyllä kun sen aika on. - naisen vastaus
- koska hän teki niin suuren vaikutuksen ja on vaan niin söpö ja vastustamaton
- tehty on, enää ei kehtaa, enkä halua ahdistaa
- en usko, että tulee enää tilaisuutta kertoa
- en
- pks
- vähän päälle 20v
- en vihainen, vai hämmentynyt ja harmistunut - One night in...
Sä siis harrastat edelleenkin näitä "vaikeita" kysymyksiä :)
-Jäi ehkä jotain kesken ja taidan olla ihastunut
-En uskalla
-Oon ehkä vähän ujo :D
-Joo mut on vähän complicated juttu
-Etelä-Suomessa rannikolla
-30
-En. Pitäisikö?
Vastaa säkin nyt sitten näihin. - Bride to Be
- Ajattelen häntä, koska tuntuu, että jotakin jäi selvittämättä. Epätietoisuudessa on vaikea elää.
- Olen kertonut hänelle ajatuksistani ja haluistani keskustella, niin kuin on tehnyt hänkin. Ajoituksemme eivät vain osuneet yksiin.
- Olen kertonut jo.
- Olen varattu ja onnellinen suhteessani. Menneisyyttä on vain vaikea unohtaa.
- Asun Oulun läänissä.
- 24
- En ole vihainen enkä katkera, koska sellaiset tunteet syövät vain turhaan ihmistä sisältäpäin. - Yksi nainen vastaa
Olen jotain tehnyt, mutta toistaiseksi tunteista ei ole vielä puhuttu avoimesti. Kysyttäessä vastaan kyllä. Mielelläni tapaisin hänet, ihan muuten vaan myöskin. En painosta puhumaan tms.
En ole vihainen. Joskus olen surullinen tästä tilanteesta. Tilanne on ollut vaikea, mutta nyt helpottamaan päin. Toivon että kohtaamme pian ja asiat menevät hyvin.
En ole varattu. Ajattelen häntä koska olen rakastunut häneen.
PKS. n->m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754