Jos näen sua niin en sitten tunne!
--------------------------
11
217
Vastaukset
- s....
tuttu tunne, ei mitään uutta...
- old news
ei varsinaisesti mikään uutinen.. =P
- ´å0i34040i23
Vai niin, no me ei edes tunnettu, onneksi kai.
- ; (
Surullista
mutta jos olet niin päättänyt, eipä
siihen sitten ole sanomista.- Kummallista.
Jos sä ikävöit ja välität jostain ihmisestä niin miten sä oletat että hän kirjoittaisi tommosia ? Miksi aina luulla hänestä kaikkein pahinta ? Onko hän niin kamala
ihminen ? - Näin ainakin minulla
Kummallista. kirjoitti:
Jos sä ikävöit ja välität jostain ihmisestä niin miten sä oletat että hän kirjoittaisi tommosia ? Miksi aina luulla hänestä kaikkein pahinta ? Onko hän niin kamala
ihminen ?No se on katsos niin, et vaikka itse ikävöi ja välittää niin voi olla epävarma sen toisen välittämisistä : /
- Eihän se silti
Näin ainakin minulla kirjoitti:
No se on katsos niin, et vaikka itse ikävöi ja välittää niin voi olla epävarma sen toisen välittämisistä : /
tarkoita että pitäisi olla ja ajatella hänestä noin negatiivisesti ja ikäänkuin vihamielisesti. Miten voit sanoa että " jos olet niin päättänyt " kun et yhtään voi tietää kuka ap on ?
Miksi et puhu sille ikävöimällesi ihmiselle, noinhan vaan pahentaa itse tilannetta ! - yrittänyt olen
Eihän se silti kirjoitti:
tarkoita että pitäisi olla ja ajatella hänestä noin negatiivisesti ja ikäänkuin vihamielisesti. Miten voit sanoa että " jos olet niin päättänyt " kun et yhtään voi tietää kuka ap on ?
Miksi et puhu sille ikävöimällesi ihmiselle, noinhan vaan pahentaa itse tilannetta !mä olin eri henkilö kuin tuo: jos niin olet päättänyt
ja mä en aina jaksa loputtomasti puhua henkilölle kuka on itse aina vaan hiljaa ja kyllä siinä kieltämättä tulee tunne et toinen ei välitä.
- niin tai näin
ei haittaa kun sitähän se on ollut välillä,muttei se tunnetta vie pois.
- selevä juttu
Aikaa siitä onkin kun viimeksi oot tuntenut... aina silloin kun ei oo kavereita... häpeätkö?
- smile and ....
mä ainakin tunnen sut aina....myöskin hyvällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691