Olen tässä pikkuhiljaa rakennellut moottoroitua potkulautaa. Runkona toimii Tunturi Break, ja koneena uutena ostettu Raket 85cc (9hv) on muuten mikroautomoottorin uusin malli, ja ostettu talvella -04. Koeajot on ajettu, ja hyvin kulki, viellä ptäs vain maalata runko ja parannella ulkonäköä. Kulkee muuten hyvissä olosuhteissa noin 110-120km/h. Välitys on aika iso, joten kiihdyttäminen on hieman hidasta, mutta kyllä sillä kiihdytettyä saa. Jos tohon laittais taakse isomman rattaan, kiihtyis paremmin, ja kulkis noin samaa vauhtia. Kulkee parhaillaan isoilla kierroksilla. Ainut ongelma täällä on vaan että vanhemmat ei anna ajaa tiellä, ja muualla ei voi ajaa. Eli siis jos jotakin kiinnostaa osto, niin voin myydä koko härvelin 500€ (kone maksoi 615€, runko 70€, ja muut osat yhteensä noin 85€), hinta on siis aika halpa verrattuna siihen miten paljon aikaa, työtä ja rahaa siihen meni. Muutama osa jouduttiin valmistamaan jopa sorvaamolla! Myyn koska yritän saada edes osan rahoista pois. EN myisi jos vanhemmat antaisivat ajaa, mutta kun eivät anna... Huom! En myy alle 9-vuotiaille pikkupojille! Voin lähettää kuvan OIKEASTI ostamisen kiinnostuneille. Halukkaat kysykää lisätietoja ja tehkää tarjouksia: [email protected] tai 040-7063736
Myydään Moottoroitu potkulauta mikroauton koneella
Anton
1
1231
Vastaukset
- kiinnostunut ostaja
Joo määki oon vähän aatellu teherä tommosta mutta ei ole osia eikä oikein rahaa joka on suurin ongelma mutta minä saisin ainaskin ajaa kun tiiän suljetun paikan jossa on tasasta ja voi päästää vaikka moottorin loppuun,mutta lähteekö moottori 100€ mikä on veto ketju vai hihna?? ja onks se polkasulla käyntiin vai startti vaikko vetäsy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812336- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1171610Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1131355
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661096Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045