pituinen olit, yli 170... 180cm ?
Minkä
20
614
Vastaukset
- Lyhyenläntä
Heheeeeheeee.....enhän mä nyt mikään käpyjenkerääjä ole. Hongankolistelijako pitäisi olla?
Olen mannaryyni kyykyssä. - jakokirja
181
- kiinnostaa tiet
Luulet varmaan että oon pidempi mitä todellisuudess olen, näin luuli exänikin, mikset sinä. Mitä luulet, mitä toivoisit.. Nämä kun on monelle ehkä liiankin tärkeitä seikkoja.
- Onkos
tuo nyt kauhean tärkeää. Mullako ei ole tullut mieleen koko asia.
Heitetään 166cm. - kiinnostaa tiet
Onkos kirjoitti:
tuo nyt kauhean tärkeää. Mullako ei ole tullut mieleen koko asia.
Heitetään 166cm.Ei se ole, monelle naiselle on. Olet yli 170 cm.
pks
Tiedän, tämä on hassua, mitä täällä ei kysyttäisi ja miksi ei. - Yksi nainen vastaa
kiinnostaa tiet kirjoitti:
Ei se ole, monelle naiselle on. Olet yli 170 cm.
pks
Tiedän, tämä on hassua, mitä täällä ei kysyttäisi ja miksi ei.Nuo faktat täsmäävät minuun. En tiedä kuinka pitkä hän on. En ole ajatellut koko asiaa. Hän on minua jonkin verran pidempi, sen tiedän. Hän olisi minulle täydellinen kaikin tavoin. En tiedä kelpaanko minä hänelle.
- metri ja sentit pääl
olen edelleen 173cm jos en ole tietämättäni kutistunut.
- tällai
175 cm. ( Pipo päässä 187 cm )
- 180 cm
jakkaran päällä seistessä. Mitattu on.
- masa niemi.........1
varmaan tärkeä tieto 167. arvaa mitä tommy.k. on melkein kaks metriä. valitaanko joku muu. kristiina.h on 164. sopii edelleen.tupu.l 162, näyttelee outi.a
- Pienehkö pippurinen
- 7+1
Olit?
Minkä pituinen itse olit? Alle 170cm.
Kiinnostaa tiet.- kiinnostaa tiet
olen 174 ja hän on luultavaasti 178 tai en tiedä tai sitten samanpituisia, en todella tiedä, pitkä on.
- s.ö.s
Oon vieläkin saman mittanen.
- Taskukokoinen n
Sanotaanko näin, että alle 154cm menee... :)
- aikas paljon
Tupsupipo päässä 174,3 cm
- pelkkää jalkaa
oon 173cm ja hän on suunnilleen saman pituinen. eikä haittaisi vaikka olisi muutaman sentin itseä lyhyempikin, niin täydellinen tyyppi on kyseessä kaikin puolin. enkä muutenkaan välitä näistä pituuskeskusteluista senttiäkään! :D
- %%%
Mies alle 180cm. Sä oot pitkä ja järjettömän ihanan kaunis nainen. Just tollasena oot täydellinen. Vaikka en koskaan sua saiskaan on ollut hienoa tavata sut ja nähdä sut. Olen rakastunut suhun.
- m 161
n 159
- ,,
olin170,nyt 166
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989