Jaguar Saksasta

Jii

Harkitsen XJ6 S3:n tuontia Saksasta. Asiaan liittyvän paperisodan ja rahtaamisen jättäisin mielelläni asiaan perehtyneelle. Salon lähellä toimii Paradise Cars Repair -niminen yritys joka sanoo olevansa brittiautoihin erikoistunut paja ja tuo autoja mm Saksasta. Onko kellään kokemuksia tästä firmasta ja/tai Jaguarin tuonnista yleensä?

8

2639

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • III

tuotatin xj12 III saksasta viime syksynä.
      (olisin muuten vuoden päästä alkanut haluamaan kuitenkin kahtatoista) auto löytyi eteläsaksasta ja on toiveiden mukainen. auton toi eurocars ja hoiti jutun asiallisesti. autoa etsittiin rauhassa n.puoli vuotta. helpotti hyvän yksilön löytymistä. ei varmasti kaikkein halvin vaihtoehto, mutta säästää kyllä jatkossa rahaa... (?)

• Olevan

ainakin yksi tuontijagge myynnissä: www.tuontiautot.cjb.net

• cabrio

Moi
      soita Erik Stenström Paradise Cars. Itse hankin 4 vuotta sitten klassikkoauton häneltä. Homma toimii pitkällä kokemuksella ja hyvillä suhteilla. Suosittelen

• BRG

Yksi pikku detalji on se, että yleensä Saksasta tuodun auton manuskat ovat luonnollisesti saksan kielellä. Jos ei saksa suju, niin pitäisi jostain onkia suomen/lontoon -kieliset. Itse onnistuin hankkimaan X300 -95:een Drivers Handbookin Jaguarin huollosta, mutta "fahrzeugpflege" eli huoltokirja on vielä saksaa. Jos jollain on suomi/englanti versio ko. teoksesta (vuosimallit 95-97), niin olisin kiinnostunut saamaan kopion kohtuullista korvausta vastaan. Vai löytyisikö näitä jopa netistä. Tiedän Jag-Loversien X300 Bookin, muttta se ei ole ihan vastaava auton huoltokirjan kanssa.

• Jii

Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

Jag-loversin sivuilla on kaupan manuja myös CD-rompuilla.

• BRG
        Jii kirjoitti:

Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

Yritin kyllä kovasti selailla Jag-Lovers sivuja, mutta kun kyse oli myymisestä tai ostamisesta, eksyin aina JagxChange sivuille, josta en moista CD-romppu manuska ilmoitusta löytänyt.

Jos tiedät paikan, voisitko hieman tarkentaa, miten ne manuskasivut löytyvät.

• BRG
        Jii kirjoitti:

Löytyi sivuston sisäisellä hakukoneella:

http://www.jag-lovers.org/jagcds.php3

Kiitos.

• Oma Jagge hakusassa

No miten auton tilauksen kanssa kävi? Joko omasi Paradisen tai jonkun muun kautta tilasit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1841
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      488
      1409
    3. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1210
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1203
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1170
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1154
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      914
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      725
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      721
    Aihe