Jaguar Saksasta

Jii

Harkitsen XJ6 S3:n tuontia Saksasta. Asiaan liittyvän paperisodan ja rahtaamisen jättäisin mielelläni asiaan perehtyneelle. Salon lähellä toimii Paradise Cars Repair -niminen yritys joka sanoo olevansa brittiautoihin erikoistunut paja ja tuo autoja mm Saksasta. Onko kellään kokemuksia tästä firmasta ja/tai Jaguarin tuonnista yleensä?

8

2570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • III

      tuotatin xj12 III saksasta viime syksynä.
      (olisin muuten vuoden päästä alkanut haluamaan kuitenkin kahtatoista) auto löytyi eteläsaksasta ja on toiveiden mukainen. auton toi eurocars ja hoiti jutun asiallisesti. autoa etsittiin rauhassa n.puoli vuotta. helpotti hyvän yksilön löytymistä. ei varmasti kaikkein halvin vaihtoehto, mutta säästää kyllä jatkossa rahaa... (?)

    • Olevan

      ainakin yksi tuontijagge myynnissä: www.tuontiautot.cjb.net

    • cabrio

      Moi
      soita Erik Stenström Paradise Cars. Itse hankin 4 vuotta sitten klassikkoauton häneltä. Homma toimii pitkällä kokemuksella ja hyvillä suhteilla. Suosittelen

    • BRG

      Yksi pikku detalji on se, että yleensä Saksasta tuodun auton manuskat ovat luonnollisesti saksan kielellä. Jos ei saksa suju, niin pitäisi jostain onkia suomen/lontoon -kieliset. Itse onnistuin hankkimaan X300 -95:een Drivers Handbookin Jaguarin huollosta, mutta "fahrzeugpflege" eli huoltokirja on vielä saksaa. Jos jollain on suomi/englanti versio ko. teoksesta (vuosimallit 95-97), niin olisin kiinnostunut saamaan kopion kohtuullista korvausta vastaan. Vai löytyisikö näitä jopa netistä. Tiedän Jag-Loversien X300 Bookin, muttta se ei ole ihan vastaava auton huoltokirjan kanssa.

      • Jii

        Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

        Jag-loversin sivuilla on kaupan manuja myös CD-rompuilla.


      • BRG
        Jii kirjoitti:

        Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

        Jag-loversin sivuilla on kaupan manuja myös CD-rompuilla.

        Yritin kyllä kovasti selailla Jag-Lovers sivuja, mutta kun kyse oli myymisestä tai ostamisesta, eksyin aina JagxChange sivuille, josta en moista CD-romppu manuska ilmoitusta löytänyt.

        Jos tiedät paikan, voisitko hieman tarkentaa, miten ne manuskasivut löytyvät.


      • BRG
        Jii kirjoitti:

        Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

        Jag-loversin sivuilla on kaupan manuja myös CD-rompuilla.

        Löytyi sivuston sisäisellä hakukoneella:

        http://www.jag-lovers.org/jagcds.php3

        Kiitos.


    • Oma Jagge hakusassa

      No miten auton tilauksen kanssa kävi? Joko omasi Paradisen tai jonkun muun kautta tilasit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe