Jaguar Saksasta

Jii

Harkitsen XJ6 S3:n tuontia Saksasta. Asiaan liittyvän paperisodan ja rahtaamisen jättäisin mielelläni asiaan perehtyneelle. Salon lähellä toimii Paradise Cars Repair -niminen yritys joka sanoo olevansa brittiautoihin erikoistunut paja ja tuo autoja mm Saksasta. Onko kellään kokemuksia tästä firmasta ja/tai Jaguarin tuonnista yleensä?

8

2630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • III

tuotatin xj12 III saksasta viime syksynä.
      (olisin muuten vuoden päästä alkanut haluamaan kuitenkin kahtatoista) auto löytyi eteläsaksasta ja on toiveiden mukainen. auton toi eurocars ja hoiti jutun asiallisesti. autoa etsittiin rauhassa n.puoli vuotta. helpotti hyvän yksilön löytymistä. ei varmasti kaikkein halvin vaihtoehto, mutta säästää kyllä jatkossa rahaa... (?)

• Olevan

ainakin yksi tuontijagge myynnissä: www.tuontiautot.cjb.net

• cabrio

Moi
      soita Erik Stenström Paradise Cars. Itse hankin 4 vuotta sitten klassikkoauton häneltä. Homma toimii pitkällä kokemuksella ja hyvillä suhteilla. Suosittelen

• BRG

Yksi pikku detalji on se, että yleensä Saksasta tuodun auton manuskat ovat luonnollisesti saksan kielellä. Jos ei saksa suju, niin pitäisi jostain onkia suomen/lontoon -kieliset. Itse onnistuin hankkimaan X300 -95:een Drivers Handbookin Jaguarin huollosta, mutta "fahrzeugpflege" eli huoltokirja on vielä saksaa. Jos jollain on suomi/englanti versio ko. teoksesta (vuosimallit 95-97), niin olisin kiinnostunut saamaan kopion kohtuullista korvausta vastaan. Vai löytyisikö näitä jopa netistä. Tiedän Jag-Loversien X300 Bookin, muttta se ei ole ihan vastaava auton huoltokirjan kanssa.

• Jii

Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

Jag-loversin sivuilla on kaupan manuja myös CD-rompuilla.

• BRG
        Jii kirjoitti:

Kiitos tähänastisista vinkeistä. Kaikenlaista olen käynyt koeajamassa kevään aikana mutta Jagu pysyy mielessä.

Yritin kyllä kovasti selailla Jag-Lovers sivuja, mutta kun kyse oli myymisestä tai ostamisesta, eksyin aina JagxChange sivuille, josta en moista CD-romppu manuska ilmoitusta löytänyt.

Jos tiedät paikan, voisitko hieman tarkentaa, miten ne manuskasivut löytyvät.

• BRG
        Jii kirjoitti:

Löytyi sivuston sisäisellä hakukoneella:

http://www.jag-lovers.org/jagcds.php3

Kiitos.

• Oma Jagge hakusassa

No miten auton tilauksen kanssa kävi? Joko omasi Paradisen tai jonkun muun kautta tilasit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe