Me

dismiss

kohdattiin niin väärään aikaan, mun elämäni oli siinä hetkessä risteyksessä tais olla sullakin, sellanen epäilys on. Elämäni on myös nyt vähän sekaisn, ei niin että olisi estettä mihinkään, kuitenkin, tän hässäkänkin takia. Hätiköin sen ensimäisen siirtoni kanssa, mun oli kuitenkin pakko tehdä jotain, koska pelkäsin että menttäisin mahdollisuuteni suhun ja kai sillä oli osuutta tapaani lähestyä ja kaikki meni totaallisen överiksi sitten myöhemmin, mikä sun tilanne oli? mikä minun, kaikki vaikutti kaikkeen, mikä sotku siitä synty! Ja tuli kuviteltua siinä myös ikäviä asioita, kerran lähimenneisyydessä joku teki todella vittumaisen tempun, sitä en vertaa suhun, tilanne kuitenkin viistosi tätä jollain tavalla ja sillä oli myös vaikutusta kaiken sekamelskan keskellä. Mutta miksi vieläkin huilen sun perääsi täällä, niin kertoo kyllä jotain.

27

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dismiss

Korjausta. Mulle ei ole kohdallasi väärää aikaa tai paikkaa, mutta se oli osa sitä miten kaikki lähti lapasesta. Eli viesti purkaa jotain syytä menneestä.

En ole vielä kään luovuttanut.

• dismiss

Enkä siis luovuta! Pystyisit kertomaan sen ainakin täällä, jos pitäisi tehdä elämäni ikävin päätös. Auta mua!

• Älä hyvä ihminen !
        dismiss kirjoitti:

Enkä siis luovuta! Pystyisit kertomaan sen ainakin täällä, jos pitäisi tehdä elämäni ikävin päätös. Auta mua!

Nimettömien viestien perusteella ei voi eikä saa pyytää tekemään mitään päätöksiä, eihän meistä lukijoista kukaan voi tietää edes sitä oletko nainen vai mies ! Aika heppoisia päätöksiä !

• Hei, kuka sä oot?
        dismiss kirjoitti:

"ainakin täällä"

Naurettavaa. Siis riittääkö sulle, että vaikka minä sanon, että tee elämäsi ikävin päätös. Oliko tästä nyt apua?

• en kyllä tiedä kenel
        dismiss kirjoitti:

Jos olis kyse minusta niin sanoisin ettei tarvitsekaan luovuttaa ja voisin jopa ymmärtää tuon kaiken jos puhuisit suoraan minulle etkä tänne ja mä en täällä kovin tarkoin omaa elämääni ala edes setvimään, että kannattaisko jutella suoraan tälle ihmille itselleen, ei täällä mikään selviä vaikka hän täällä nyt sattuisi olemaankin.

• dismiss
        Älä hyvä ihminen ! kirjoitti:

Nimettömien viestien perusteella ei voi eikä saa pyytää tekemään mitään päätöksiä, eihän meistä lukijoista kukaan voi tietää edes sitä oletko nainen vai mies ! Aika heppoisia päätöksiä !

Joku näyttää ainakin tietävän! Kylmää kyytiä olen itsekkin saanut jo ennen kuin itse pääsin pellolle. Tiedän syyt ja seuraukset, hahmotan tilanteen aivan hyvin, tuntuu ettei toinen halua mitään selvittää, joo ja en ole kokonainen tämän asian kanssa, tiedän miten asia tulisi viedän läpi, miten toimia, kaikki on niin vitun yksinkertaista, silti käytännössä jotain muuta.. vittuilkaa vaan lisää, mitä tässä elämässä ei olis kestetty.. Mun kuoresta ei mene kukaan enää läpi.

• överiksi,juu
        dismiss kirjoitti:

Aika sotkussa olet,sen huomaa tekstistäsi.
        Onko välit niin katkolla,ettet pysty niitä selviä ?
        Joskus näin käy,että on pakko ottaa etäisyyttä ja kun aikaa kuluu ja selvittämättömiä juttuja tulee vaan lisää väliin,niin se vaan tuntuu niin ylipääsemättömältä.
        Typerää,kuinka ihan vahingossa tapahtumat ja väärinkäsitykset voi sotkea kaiken,mut sellaista vahinkoa ei vaan satu koskaan,että toisi yhteen ja selvittäisi ne sotkut.

• hard rock
        dismiss kirjoitti:

Joku näyttää ainakin tietävän! Kylmää kyytiä olen itsekkin saanut jo ennen kuin itse pääsin pellolle. Tiedän syyt ja seuraukset, hahmotan tilanteen aivan hyvin, tuntuu ettei toinen halua mitään selvittää, joo ja en ole kokonainen tämän asian kanssa, tiedän miten asia tulisi viedän läpi, miten toimia, kaikki on niin vitun yksinkertaista, silti käytännössä jotain muuta.. vittuilkaa vaan lisää, mitä tässä elämässä ei olis kestetty.. Mun kuoresta ei mene kukaan enää läpi.

Ei munkaan kuorest kuka tahansa. Vittumaisuudesta olen saanut palstailijoiden osalta sen verran maistiaisia. Tahmeat kännyt ojollaan kärttävät lisää matskua myllyyn,eikä väliä mistään.

• Ei pidä koskaan

laittaa syytöntä kärsimään sellaisesta mikä ei ole mitenkään hänen syytään.
      Sen pahempaa ei voi tehdä.
      Tuntuu aika lapselliselta kysellä anonyymillä viestillä mikä sun tilanne oli jne ...
      Kai aikuisten ihmisten pitää pystyä tällaiset asiat puhumaan kahden keskenään eikä yleisellä nettipalstalla. En usko että monikaan haluaa alkaa retostelemaan täällä asioitaan.
      Vaikuttaa siltä että sinulla olisi paljonkin selitettävää mutta älä vaadi keneltäkään
      että täällä pitäisi selvitellä mitään. Etkähän voi edes tietää mikä vastaus on keneltäkin.
      osoita kunnioittavasi häntä ja toimi sen mukaan.

• dismiss

Te ette tiedä tästä mitään, joten.. turha avautua.

• Täällä ei pidä
        dismiss kirjoitti:

avautua kahdenkeskisistä asioista, ne on VAIN kahden ihmisen. Niitä ei pidä
        tuoda yleiselle nettipalstalle.

• Tsemppiä :)
        dismiss kirjoitti:

Hei ymmärrän kyllä ton tunteen ja välillä asiat vaan menee tosi solmuun vaikka mitä tekis. Tohon on vaan yksi ratkaisu, eli ota häneen yhteyttä oikeessa elämässä ja pyri selvittämään toi sotku. Ei kannata luovuttaa jos on semmoinen tunne että teillä oikeesti oli hyvä juttu menossa. :)

• jep ja jep
        dismiss kirjoitti:

Jotain tuttua sentään, älä luovuta vaan katso mitä voi olla ja mikään ei ole peruuttamatonta ennen kuin itse niin päätät?

• pöllö.

Tää huhuilu ei johda mihinkään muuhun, kuin ikvävään

• Toista ihmistä

ei kohtaa koskaan väärään aikaan, kaikki on aina itsestä kiinni miten toimii ja kohtelee. Oli tilanne millainen hyvänsä itsellä, sitä ei ole pakko kaataa toisen, syyttömän ihmisen niskaan.
      Toista voi kohdella aina hyvin, tilanteesta riippumatta jos vain itse niin haluaa.

• dismiss

Miten sä voi tehdä toisesta viattoman, kun mitään et tiedä!! hä!

Parempi lopettaa tähän.

• Siis häh ??
        dismiss kirjoitti:

Miten sä voi tehdä toisesta viattoman, kun mitään et tiedä!! hä!

Parempi lopettaa tähän.

Eikös tuo juuri oo lopputulos kun hoitelee asioita nimettömillä viesteillä ?
        Hoida asias niinkun ihmisen pitää, ei niitä nimettömillä nettiviesteillä hoidella !

• Toivottavasti ..

sinulla on selkärankaa niin paljon että selvität ja setvit asian hänen kanssaan henk.koht. Tällaisesta viestistä ei ole mitään hyötyä, osoitat vain vähän nolon
      puolen itsestäsi. Selvästikin hän ei ole saanut järin hyvää kohtelua.

• itku :(

Voisi jotenkin sopia juuri mun elämään tää viesti mutta eihän sitä täällä koskaan tiedä... Mihin menee?

• tää vois olla mulle

mut oli niin epämääräinen kirjoitus, et tuskin on. Ota yhteyttä siihen naiseen ja selvitä asiat! Se on ainoa keino.

• "Äiskä" :O

Jos olet "pikkupoika karkkikaupassa" (ja tämän pitäisi olla selvä tunniste sinulle), niin älä tee ikäviä päätöksiä, vaan ota yhteyttä, numeron tiedät.
      Tämän viestin lähettämisen jälkeen suljen koneen.

• huuuoh

ootsä petri?

• Mielipide sivusta

Kyllä minun mielestäni sinun tulee itse ensin olla suora ja avoin ja pyrkiä tekemään niinkuin tunnet. Jos kieroilet ja kirjoittelet anonyymejä viestejä, jopa vielä pyytäen vastauksia, niin tule saamaan sitä mitä pyydät, ts.et mitään.

Mutta toisaalta provojahan nämä kaikki ovat, ikävää vain, että toisten tunteilla täällä pelataan. Vai ovatko kaikki lukijat todella niin tunteettomia, ettei mikään vaikuta mihinkään?

• ole Mies!(vai nainen

kuitenkin sun oma elämäs! eikä kukaan tän palstan kautta voi sua auttaa. pitää tehdä itse omat ratkaisusi. ei niitä kukaan muu tule sun puolesta tekemään......

• Ikävä viesti

josta ei oikeastaan selviä muu kuin se että vittuilun oot tainnut laittaa reilusti
      kiertoon !

• Väärin ajateltu

Ketään ei koskaan kohtaa väärään aikaan vaan jokaisella kohtaamisella on oma tarkoituksensa. Ja jokainen itse rakentaa sen kohtaamisen jälkeen mitä rakentaa.

• Väärin ymmärretty

"Ketään ei koskaan kohtaa väärään aikaan vaan jokaisella kohtaamisella on oma tarkoituksensa. Ja jokainen itse rakentaa sen kohtaamisen jälkeen mitä rakentaa."

Juuri näin kuin Väärin ajateltu kirjoitti! Jotain tuttua tossa sun tekstissä ja sit viel toi yx vastaus(ei sulta) mut en usko et olisit hän.
      Sun täytyy vaan rohkeesti ottaa yhteyttä jos noin paljon kaipaat. Mäkin tässä kerään rohkeutta, jäi ehkä vähän asiat kesken. En kyllä tiedä onko toinen kiinnostunut ollenkaan vai hakiko vaan yhdenyön juttua. Olen tässä järkeillyt että jos kiinnostaisin häntä muutenkin niin olisi ottanut yhteyttä. En omista kirjaa "Miehen logiikka" niin en voi tarkistaa sieltäkään miten tässä tilanteessa pitäis toimia vai antaa vaan olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe