Hei, löytyykö täältä ihmisiä, ketkä olis olleet töissä juuri Kyproksella ja Ayia navassa ravintolatyössä, jossain hotellin ravintolassa tai vaikkapa baarissa?
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksistanne, yleisesti että miten sait paikan, palkka,asumiskulut..Miinuksia ja plussia :)?
Ajattelin ehkäpä lähteä sinne työnhakuun, tosin tänä kesänä en vielä kerkeä.
Tiedän että palkat eivät paljoa rikastuta, mutta ei sinne rahan takia olla menossakaan, vaan tämä olisi eräänlainen tapa viettää kesä, sais arvokasta kokemusta ja elämyksiä.
Vastaksianne odotellen..... :))
Ps. huomasin kyllä tuon alempana olevan topicin, missä jollekkin työnhakijalle oli käynyt kehnosti, mutta... järkeä saa käyttää...
Ravintolatyö Kyproksella?
5
263
Vastaukset
- aaringonkukka
juu todellakin kannattaa olla varovainen minkälaiseen paikkaan hakee, ajattelee järkevästi ja parempi luult. just olla töissä esim hotellissa kuin baarissa. mutta luulisin että esim skandinaavibaarit olisi ok paikkoja olla töissä, etteivät mitään muuta työtä tarjoa kuin baarityötä.. mutta tarkkana kannattaa olla. itselläni ei ole henk.koht. kokemusta agia napassa työskentelystä mutta yleisesti olen kyproksella ollut ravintolahommissa ja edelleen töissä. hyvä tosiaan ottaa asioista selvää etukäteen!
- Waitress
Kyllä, senkun vielä tietäis, että mitkä on niitä paikkoja, mihin ei kannata hakea.. :P
- jehaa
jeesjees tulin just kyprokselta ja kyseltii vähän.. eli perus palkka sellases pubis on about 700-800e/kk, mutta asuminen ja ruoka on ilmaista.. työpäivät ovat pitkiä noin 12 tuntisia 6 kertaa viikossa, mutta sesonki aikana saattaa olla 7 kertaa viikossa.. Eli voit vähän ajatella jaksatko mennä esimerkiksi 10 töihin ja päästä 8 aikaan? :D sen jälkeen flattiin nukkumaan ja aamulla uusiksi
- Waitress
Miksei, onhan sitä tollasta menoa ja täällä suomessakin ;) Ainakin mulla välillä, ja omasta tahdosta :)
- aaringonkukka
Siis niinkuin aiemmin totesin, varmaankin hotellissa on yleensä "turvallisempi" olla töissä, pienistä kuppiloista en osaa sanoa mutta itse jos etsisin työpaikkaa tarjoilijana niin luultavammin vähän paremmannäkösistä paikoista, ei mistään "oudoista" pikku ravintoloista ym. mutta siis hankalahan se on mennä sanomaan miten ne sitten kohtelee/maksaa/tunnit ym.se pitää melkein mennä kyselemään. Tarjoilijat yleensä saa kyllä vielä tippiä tuon palkan päälle. ja siis itse en ole kuullut että välttämättä noin pitkiä päiviä tekee mutta näillä saattaa olla "split shift", eli tulet esim aamulla töihin, sitten muutamaksi tunniksi kotia ja sitten taas iltapäivästä/alkuillasta töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882