Sanoit että oon hyvä suutelija. En saanut silloin sanotuksi, mutta niin olet säkin.
Jotain susta
25
440
Vastaukset
- milloin?
Sanoinko? Mitähän kaikkea mä oon sanonu jota en itse muista ;)
- milloin?
parempi myöhään ku ei milloinkaan ;)
ikävä. - next level
Sä luulit että mua haittaa yks jos toinenkin juttu. Ei haittaa.
- milloin?
olen toi edellinen "milloin", joku toinenki laittoi saman nimimerkin ja samaan aikaan hmmm -- outoa ;)
kiva jos sua ei haittaa, mä jo luulin...
mä sanoin sulle jotain, jota kukaan muu ei ole kuulema ikinä sulle sanonu :) - next level
Sä et ilmeisesti halua musta enää mitään. Mä haluan.
- milloin?
Miks sä noin luulet ?
Kyllä mä haluun sua ja sulta ja monesti... - next level
Sä saisitkin, nyt. Koska haluan sua myös.
- see you
Minäkin haluan. Olen halunnut jo jonkun aikaa.
- milloin?
Mä luulin ettet sä haluis enää........
Anna lisää vihjeitä tunnistamiseen ? - next level
Sä et varmaan voi kuvitella että mulla on sua ikävä. On mulla.
Sä olet joskus ärsyttävä.- see you
Kyllähän minä osaan ärsyttäväkin olla.. Mietin että osaatkohan sinä kuvitella minun sinua ajattelevan myös.
- milloin?
Jos mä oon ärsyttävä, nii tää ei mee oikeelle henkilölle :(
kaipaamani ei oo tuota mieltä, höh,
no, oli kiva luulla hetken aikaa ;) - eräs nainen..
Jos olisit hän...
Koska me suudeltiin viimeksi? - Next level
Sun kuuluis katsoa nyt jääkiekkoa. Niin kun minäkin katson.
- illan mittaan
Katson tietenkin. Eipä tuo Suomi saa mitään aikaan. Katsotko yksin?
- Next level
illan mittaan kirjoitti:
Katson tietenkin. Eipä tuo Suomi saa mitään aikaan. Katsotko yksin?
Yksin. Sinä et?
- illan mittaan
Next level kirjoitti:
Yksin. Sinä et?
Yksin katsoin minäkin.
- Next level
illan mittaan kirjoitti:
Yksin katsoin minäkin.
Hyvää yötä. Ei tämä taaskaan etene mihinkään.
- illan mittaan
Next level kirjoitti:
Hyvää yötä. Ei tämä taaskaan etene mihinkään.
Haluaisin kyllä etenevän.. Hyvää yötä sullekin.
- eräs nainen..
Missä katsot sitä..?
- Next level
Mä oon nainen. Sinä et.
- ja kanssa nainen oon
Päh. Olenpas :/
- Siirryit seuraavaan.
No aika hiljaseksi mut veti.
- Next level
Se olisikin jotain uutta, sun kohdalla.
- Jos olisit hän..
Tämän sanoin hänelle jo joskus nuorena, muistan sen kuin eilisen päivän, ja viimeksi kun nähtiin palasin tuohon sen kaiken keskellä..
Tuo toinen juttu et haittaa jokin muukin, niin hän se on...itselle sellainen asia joka on melko suuri asia kun itseään tuumiskelee, taisin kertoa hänelle juuri tästä ja toihan se epävarmuutta minuun. Nyt tuo asia ei enää ole niin hankala, olen saanut asian käsiteltyä parempaan suuntaan. Hymyilyttää ajatella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744