Lyhyt 17 vuotias

Olenko ikäisekseni

Niin olenko ikäisekseni lyhyt? Tosiaan olen 17 vuotias poika ja vain n.172cm pitkä voiko vielä kasvaa? Vituttaa vaa olla tämmönen tatti kun tuppaa muijatkin oleen kaikki samanmittaisia jo

69

5428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llaree

      Kasvuhan on tosi yksilöllistä mutta kyllä vois melko varmana pitää että kasvat ainakin vähän tässä parin seuraavan vuoden aikana. Koska kyllähän pojilla jatkuu toi miehistyminen ja muu yli kakskymppiseks asti niin aika varmaa on että vielä ainakin vähän tulis lisää pituutta. Et sä kyllä nytkään mikään pätkä oo, että kunhan on hyvä ryhti ja sillee niin näyttää heti pidemmältäki :)

      • heij96

        Oon ite poika ja 172 cm, enkä oo lyhyt :)


      • Anonyymi
        heij96 kirjoitti:

        Oon ite poika ja 172 cm, enkä oo lyhyt :)

        etpä


    • ^-^

      Löysin tällaisen listan "lyhyistä" julkkismiehistä. Eli ei se pituus, vaan se itsevarmuus jolla kroppansa kantaa.

      1.Jason Alexander (5'5")
      2.Woody Allen (5'5")
      3.Ed Asner (5'7")
      4.Sean Astin (5'6")
      5.Richard Attenborough (5'7")
      6.Roberto Benigni (5'5")
      7.Gael Garcia Bernal (5'6½")
      8.Jack Black (5'6")
      9.Mel Brooks (5'7")
      10.LeVar Burton (5'7")
      11.Phil Collins (5'6")
      12.Brian Cox (5'7")
      13.Tom Cruise (5'7")
      14.Billy Crystal (5'7")
      15.Danny DeVito (5')
      16.Richard Dreyfuss (5'5")
      17.Emilio Estevez (5'7")
      18.Peter Falk (5'6")
      19.Michael J. Fox (5'4½")
      20.Al Franken (5'5")
      21.Edward Furlong (5'7")
      22.Seth Green (5'4")
      23.Dustin Hoffman (5'6¾")
      24.Tom Hollander (5'5")
      25.Ian Holm (5'6")
      26.Bob Hoskins (5'6")
      27.D.L. Hughley (5'7")
      28.Peter Jackson (5'6½")
      29.Billy Joel (5'6½")
      30.Elton John (5'7")
      31.Charlie Kaufman (5'4½")
      32.Harvey Keitel (5'7")
      33.Joe Kissell (5'7")
      34.Nathan Lane (5'5")
      35.George Lucas (5'6")
      36.Mike Myers (5'7")
      37.Al Pacino (5'7")
      38.Kevin Pollak (5'5")
      39.Prince (5'2")
      40.Mickey Rooney (5'3")
      41.Tim Roth (5'7")
      42.Wallace Shawn (5'2")
      43.Harry Shearer (5'7")
      44.Martin Sheen (5'7")
      45.Jon Stewart (5'7")
      46.Henry Winkler (5'6½")
      47.Elijah Wood (5'6")

      Pituus on merkitty brittien tyyliin, itse olisit noin 5'6½. Etkä ole kuin pari senttiä esim. Johnny Deppiä (175cm) lyhyempi. Helpottaako yhtään? :)

    • ............

      5'6½. ei ole 172cm vaan 169cm.Tarkotit varmaan 5'7½

      • ^-^

        Anteeksi kirjoitusvirhe. Todellakin, 172 cm on noin 5'7½. Eli aloittaja on oikein kivan pituinen.


    • Lyhyt on

      Lyhyt mutta entä sitten vaikka oliskin lyhyt..mitä väliä

    • pätkäjätkä

      Joo haistakaa vaan kukkanen te normaalipituiset jotka inisette olevanne kääpiöitä. Täällä 150-senttinen 18-vuotias mies, morjesta.

    • Tyttö, 18 v ja 153 cm, et älkääpä iniskö.

      • gloläö'

        sä olet tyttö, se on ihan eri juttu!


      • gloläö' kirjoitti:

        sä olet tyttö, se on ihan eri juttu!

        Lyhyt olen silti.


      • .....
        ms.amadeus kirjoitti:

        Lyhyt olen silti.

        ketä vittua kiinnostaa?


      • Anonyymi
        gloläö' kirjoitti:

        sä olet tyttö, se on ihan eri juttu!

        Totta


    • hahahahahahahahahaha

      Hehee, 13v ja 174 cm :D

    • ehehehehehehehnee

      moi risto !

    • Tyttö944j

      172 just tommonen pikkunen ja söpö mitta poijalle(=

    • tyttö-92

      Heii, 17-vuotias nuori mies voi kasvaa vielä parin vuoden ajan. Toiset sattuu vaa kasvaan ku rikkaruoho jo joskus 13 vuotiaana, mut jotkut kasvaa viel monta vuotta! Ei siis mitään hätää. Itse olen kasvanut jo pari vuotta sitten 185 sentin mittaan. Mut älä ihmees murehdi!!! :)

    • sdfdfssfdsdfasdf

      19, mies ja saman mittainen kun aloittaja, joten onpa kamalaa! Sul on aikaa kasvaa, et äläpä yhtään inise!

      Ittellä alkaa olla tää pituuskasvu jo täs... Tasan ei käy onnen lahjat!

    • rititttiii

      Olethan sinä aika pätkä näin niinkuin yleisesti ajateltuna ja monien mielestä varmaan. Mutta minusta ainakin pituus ei ole edes kauhean tärkeä seikka, ainakaan minulla vaan muut asiat ovat paljon tärkeimmät.

    • j....

      vaik itteään vituttais se et on jääny samanmittaseks ku alottaja, ni ei sitä turhautuneisuutta tarvi tänne purkaa! Toiselle se saattaa olla hieman suurempi asia ku sulle!

      • rititttiii

        Ai minä? Minä oon kyl 10 cm pidempi kuin aloittaja eli en mikään pitkä itsekään:)


      • tititttiii
        rititttiii kirjoitti:

        Ai minä? Minä oon kyl 10 cm pidempi kuin aloittaja eli en mikään pitkä itsekään:)

        Eikä vituttais vaikka olisinkin 172. Kuten sanoin pituus ei mulle ole tärkeä seikka. En itke etten ole 190 pitkä. Turha sitä on itkeä kun ylimääräiset voimavarat menevät sellaiseen asiaan mitä e voi muuttaa vaikka miten paljon itkis.


    • Naisen mitta

      Ihan naisenmitta toi 172 xD

    • MOLDOVAOLIPARAS

      TUle lappiin. Peittoat saamelaiset kyllä ihan kirkkaasti

    • Edelleeeenkinlyhyt92

      Tämä yksi kuusenlatvan heiluttaja vittulee kun puran tänne! Pakko vähän purkaa kun alle vuoden päästä 20 mittariin ja tappina pysytään.

      Tiesikö kyseinen idiootti, että eihän tytötkään tykää lyhyistä jätkistä! Että kyllähän tuo mua vituttaa ja aiheesta valitan, mut jos noin haittaa mun sanominen, niin älä yksinkertaisesti lue tätä aihetta!

    • samaa mieltä

      Samaa mieltä edellisen kirjottajan kanssa. Ala ny kälppiä vittuun tästä keskustelusta jos ei oo asiaa?

    • KeijoKettu

      Kun vituttaa niin kerro se Keijolle: www.vittukunvituttaa.org

    • ...

      Et.

    • turpa kiinni

      Me keijo ny oikeesti jo hoitoo.oot vie niin vammasen näkönenki et kannattas mennä hoitoon.ammu vaikka ittes saatanan perseenreikä hinttari vammanen paska:D

    • kjkjdjhdjkhj

      Voi kasvaa. Mun poikakaveri oli mua lyhyempi (165 cm) pari vuotta ennen armeijaa. Mutta armeijan jälkeen hän oli jo 179 cm. Pojat kasvaa vielä armeija-aikanakin siis 18-20v.

    • punamusta85

      172cm on ihan riittävä. Eräs nuori tuttavuuteni on ehkä jotain tuota pituusluokkaa mutta ehdottoman komea ja ryhdikäs. Ei sillä ole väliä, miten paljon pituutta on, kunhan itsensä kantaa ylpeydellä.

    • ootte lyhyit

      14v 183cm repikää siit

      • Anonyymi

        noh paljonkos nyt oot?


      • Anonyymi

        Njää vitu pelle


    • Minä vain

      Mä oon 12 ja 170 cm XD Ja oon tyttö.

    • Hmm...

      16v ja 191 cm 8)

      • James-95

        Nyt oon 193cm :)


      • Anonyymi
        James-95 kirjoitti:

        Nyt oon 193cm :)

        17v ja 168.5pitkä


    • jhgfgf
    • Täällä 172 ja 18

      18v 172cm 99% varmana pituuskasvu loppui 17 vuotiaana jolloin vielä yhtäkkiä kasvoin 2 senttiä nopeeta :o mut vuoteen-puoleentoista en ole kasvanut ja tuo ikä on kohta itseasias 19. Vähän lyhkänen mut ei häiritte 172-175 on oikein jees

    • moivaanihmiset

      Lyhyet pojat on just parhaita ((ja hyvännäkösiä)) ku itekki oon vaan jotain ~157cm :D
      Ja mun mielestä joku 170-75cm ei nyt mikää kamalan lyhyt silleen ole.

      Ja 17 v tyttö olen.

    • hFDkfsldögds

      Mitäs tytöt tykkää vaaleasta 189cm jätkäst?

    • niiinsevaanon

      Itel loppu pituuskasvu 14vnä ja jäin tälläseks 183cm pätkäks. Kyllä se v*tuttaa mutta minkäs sille mahtaa :(

    • Turha valittaa

      183 senttisenä

    • gandalf-setä

      Kääpiöt takaisin Moriaan!

      • aawddfsa

        HAHAHAAHAAA!


    • tyttööö-95

      Just hyvän pitunen! ainaki mun makuun. älä kasva! :D

    • -Amaranthus-

      Täähän kuule kolhii omaa tuntoani :D. Itse täytän n. kahdenkymmenen päivän päästä 17 (poika) ja olen pituudeltani vasta 167 cm. Joo et todellakaan ole lyhyt. Ole vaan iloinen, että olet noinkin pitkä, sillä vieläkin lyhyempi voisit olla :).

      • -Amaranthus-

        Anteeksi... Korjaan edellistä viestiäni. Olen vasta n. 165. Uteliaisuuttani kävin vielä tarkistuttamassa pituuteni :)


    • 18 vuotta

      18 vuotta ja 172! Pituus pysynyt samana jo ylitse vuoden.nii ja en ole tyttö olen poika :D

    • tämmxtäö t pätkis

      Mitä ihmettä jokku täällävalittaa et on VAIN jotaki 170cm pitkä...:DDite en oo kasvanu pituutta enää pariin vuoteen ja oon 154cm....Mut pojille hyvä mitta ois 160cm :))))Mut tärkeintä on luonne!!

    • TAPPI93

      Ite olen kohta 18v. ja 146cm lyhyt. Asian kanssa oppii ajan kanssa elämään ja kun ympärilleen saa koottua oikeanlaisia ihmisiä, ei sillä pituudella pitäisi olla minkäänlaista merkitystä.

      Hyvin oon itekki tähän asti pärjänny ja aion pärjätä vastedeskin! :)

    • 172 senttinen myös

      172 senttiä täälläkin.älä valita tää on hemmetin hyvä pituus munmielestä en haluis olla yhtää pidempi ja mitä sitte vaikka oliski lyhyt? ei mua ainakaa häiritte

    • ScepticalJourney

      172 on jätkälle justiin hyvä mitta, joten ala murehdi sitä. Harva nainen ainakaan olis sua pitempi ja monia sua lyhempiäkin heppuja kävelee kaupassa vastaan harvasa päivä.
      Olen itse nainen ja 169 pitkä, eikä mua hattais vaikka potentiaalinen poikaystäväehdokas olisi mua lyhyempi, eikä mitään ylärajaakaan ole. Monille lyhytkasvuisuudesta on aidosti haittaa jokapäiväisessä elämässä. Ja vituttaa ihmiset jotka ruikuttaa miten pitäisi olla niin ja niin pitkä, komea, laiha, kaunis jne. että olisi normaali ihminen. Ihmisille luodaan aivan liikaa ulkonäköpaineita ja sitten ihmetellään kuinka ihmisillä on huono itsetunto. Tästä asenteesta pitäisi päästä ylitse. Hyvää illanjatkoa

    • Älä inise

      171 eikä häiritte

    • yks vaa

      ite oon 19w ja 172cm pitkä. lähisuvun pojista lyhin (vaikken nuorin) mut ei oo haitanna

    • SAmappa

      Ite 16 vuotta täyttäny ja pituutta 166cm, kyllä se vähän vituttaa mutta ei voi mitään.

    • johannes.tuomi

      Katoppa youtubesta tyyppi nimeltä lil Chris... Siinä vasta lyhyt mutta siisti jätkä...

    • darjaleena

      oma mielipiteeni on sellainen että miehen ei tarvitse olla kuin minua itseäni pitempi, ja naiset kyllä pitävät "einiin pitkistä" miehistäkin :)
      T. 17wee ja 160

    • Intin käyny.

      Joku 187-188cm ja vatun huono ryhti.
      Intin alkamisesta joku 1,5v ja silloin olin 183cm.

      Kyllähän sitä intti aikana kasvaa mutta ei se varusteiden roudaaminen saa muuta ku lihakset jumiin. Vaikka lihakset kasvaa, niin ilman venyttelyä sitä painuu kumaraan niinkuin meikäläinen.

      Tohtori totes että apinan ryhti ja selkänikamat puristuneet... Korjattavissa.
      Tämän siitä saa ku kittaa kaljaa niinku hullupäinen. Lopetin eilen xD vois nytte alkaa laihuttaan ja venytteleen.

      Ja tiedoksi niille jotka on 170-180cm, ootte normeja pohjoismaissa mutta torneja muualla maailmassa. 180cm pitkä jätkä on pitempi kuin yli80% maailman miehistä.

      Helvetinmoinen vuodatus.

    • menkää vittuun

      vittuun sitte kitisemästä! eise vähän päälle 170 ole kuin lyhyt mut ei kellekkää täysjärkiselle ole kyllä liian lyhyt. mitä helvettiä te inisette tää?

    • Kasvat sä

      Mun 17 vee poika on saman mittainen. Hänen isänsä kasvoi armeijassa joten niin se kai menee toisilla. Poijan tyttökaverit on olleet pitempiäkin mutta ei näytä haittaavan menoa. Serkkupoijat kasvoi kanssa lähempänä täysiläsyyttä

    • ???

      Olen juuri täyttänyt 16 v poika ja 182 cm pitkä. Mietin että voinko vielä kasvaa ku toisella puolella sukua on 190cm pituisia ihmisiä ja toisella 175 cm pituisia.

    • Anonyymi

      Hei olen 17v poika ja 186cm ja lääkäri sano että minusta pitäis tulla 2metrinen onko se mahdollista ja

    • Anonyymi

      Miten niin ikäiseksesi? Kysy paremminkin: oletko sinä sinuksi lyhyt? Riippuu perintötekijöistä pituuskasvu kuten aika moni muukin asia. 17-vuotiaalle normaalipituus voi olla kaikenlaista väliltä 150 ja 200 senttiä

    • Anonyymi

      Mun mielestä pituudella ei ole väliä. Oot kuitenki sopivan pitune ainaki mun mielestä.

    • Anonyymi

      ite oon 17 ja oon 180cm

    • Anonyymi

      Toivon, että voisin kävellä. Kuinka voin nousta ylös?

    • Anonyymi

      Oisit just sopivan pitunen mulle (oon 154)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe