Romanimiesten uskottomuus/uskollisuus

D Siiri D

Ovatko romanimiehet keskimäärin uskollisempia vai uskottomampia parisuhteessa kuin valkolaismiehet?

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On

On

• bennny

sinulle siiri olen valkolainen 50vuotias mies olen usein yrittänyt romanimiestä mutta tullut aina torjutuksi uskollisuuteen on vedottu sensijaan valkolaismiehet ovat olleet halukkaita kahdenkauppaan kanssani , joen johtopäätökseni on romanit ovat uskollisia parisuhteessa

• minä vaa

no ei tosiaankaan ole minun miehelle olisi kelvannut vaikka naapurin koira... voi voihan niitä poikkeuksiakin olla.

• nainen vain1

samoin minunkin miehelle..toisissa naisissa ku selän kääntää oli sitte valkolainen mustalainen kissa tai koira..voi olla poikkeuksija mutta tuntuu siltä että valkolaiset ois uskollisempija ku nämä romani miehet mutta ei kai tälle mitään voi..mikähä siinä on että se tumma veri vetäää naisiin niin kovasti että huoraamassa joka käänteessä tuoki ukko

• joo o

voi olla naisenkin heikkoutta kyseessä ei tarpeeksi viehättävä tai jokin muu syy ku miksi miehen täytys käydä muuten vieraissa?entäs ne valkolais herrat jotka huoraa salaa naisiltaan mm..esim romani naisen kanssa?

• olet jalkavaimo.

kyllä siiri taita atietää tuon ihan itsekin..nytkin varmasti sala seksi suhde omalta mieheltään. jonku romani miehen kanssa eikö totta? koska melkosen outo kysymys et huoraaks valkolaiset enemmin ku romani miehet.no mies ku mies eiköhä ne osaa sen taidon jokainen kuka vains itä sorttia oli sitte vaalee tai haalee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe