Ovatko romanimiehet keskimäärin uskollisempia vai uskottomampia parisuhteessa kuin valkolaismiehet?
Romanimiesten uskottomuus/uskollisuus
6
186
Vastaukset
- On
On
- bennny
sinulle siiri olen valkolainen 50vuotias mies olen usein yrittänyt romanimiestä mutta tullut aina torjutuksi uskollisuuteen on vedottu sensijaan valkolaismiehet ovat olleet halukkaita kahdenkauppaan kanssani , joen johtopäätökseni on romanit ovat uskollisia parisuhteessa
- minä vaa
no ei tosiaankaan ole minun miehelle olisi kelvannut vaikka naapurin koira... voi voihan niitä poikkeuksiakin olla.
- nainen vain1
samoin minunkin miehelle..toisissa naisissa ku selän kääntää oli sitte valkolainen mustalainen kissa tai koira..voi olla poikkeuksija mutta tuntuu siltä että valkolaiset ois uskollisempija ku nämä romani miehet mutta ei kai tälle mitään voi..mikähä siinä on että se tumma veri vetäää naisiin niin kovasti että huoraamassa joka käänteessä tuoki ukko
- joo o
voi olla naisenkin heikkoutta kyseessä ei tarpeeksi viehättävä tai jokin muu syy ku miksi miehen täytys käydä muuten vieraissa?entäs ne valkolais herrat jotka huoraa salaa naisiltaan mm..esim romani naisen kanssa?
- olet jalkavaimo.
kyllä siiri taita atietää tuon ihan itsekin..nytkin varmasti sala seksi suhde omalta mieheltään. jonku romani miehen kanssa eikö totta? koska melkosen outo kysymys et huoraaks valkolaiset enemmin ku romani miehet.no mies ku mies eiköhä ne osaa sen taidon jokainen kuka vains itä sorttia oli sitte vaalee tai haalee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181