Hei!
Ajattelin nyt kysyä tätä teiltä hyvät kuvataiteen ystävät.
Eli etsin piiroksen/maalauksen nimeä tai jotain siihen johtavaa.
Kyseessä on siis kuva, jonka olen ennenkin nähnyt ja tällä piirroksella on myös mielestäni ikää, koska muistan nähneeni sen myös joskus pienenä.
Löysin sen googlen kautta hakusanoilla "live your life"(nykyään ei mitään toivoa löytää, koska kuvia on tullut niin paljon lisää). Ja nyt olen käyttänyt kaikki mahdolliset hakusanat, enkä etsimääni ole löytänyt. Toivottavasti osaisitte auttaa!
Tuntomerkit:
Kuvassa on tyttö ketä kävelee metsässä kantaen koria josta hän tiputttelee jotain, jättääkseen jälkeensä polun mitä seurata päästääkseen takaisin kotiin. Keskellä kuvaa vihreä kukoistava metsä vaihtuu mustanharmaaseen kuolleeseen metsään, minne tyttö on juuri astumassa.
Kiitos vaivannäöstänne jo etukäteen! :)
Piirros hukassa!
tonyantwon
2
<50
Vastaukset
- Arttari
Löytyneekö laajennetulla haulla. Esimerkksi.
Life your life and Art, painting, girl and basket and dropping and wilds
Life your life and Art, painting, girl and basket and dropping and forest
Art, painting,s girl and basket and dropping and wilds
Art, painting, girl , basket, dropping, wild
yms. - tonyantwon
Ei löytynyt. Vaikka kaikilla mahdollisilla kriteereillä koitin hakea. Harmi kyllä.
Kiitos kuitenkin hyvistä hakuvinkeistä, en tiennytkään että sanoja voi noin yhdistellä!
Nooh, tarvii vaan jaksaa etsimistä. =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591