Minulla on laskettu aika heinäkuun alussa ja olen ostanut tavaroita hiukan varastoon jo. Myös vaippoja, liberon ykkösiä. Mutta onko jollekin käynyt niin ettei vastasyntyneelle olekaan mennyt ykkösen vaipat? Kun nehän on nelikiloiseen asti.
Vauvasta on luvattu iso kokoista. Ja olen miettinyt uskallanko vielä ostaa varastoon ykkösen vaippoja vaan pitäisikö jo ostaa kakkosen vaippoja..
Erikoinen kysymys mutta niin.. Jos joku ystävällinen voisi vastata minulle kiitos :)
Ykkösen vaipat..
liianpienet
2
241
Vastaukset
- ...................1
Mitä, jos ostat sen toisen vaippapaketin vasta sitten kun vauva on syntynyt, niin ei tule hukkaostoksia.
- dddddddddddddddddd
ykkösen vaipat on jo muinoin olleet huonoja osta varastoon siis kakkosta ja kolmosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816