juu elikkä oltiin vappuna meil kotona kavereiden kaa ku yks kaveri halus koittaa mun mautoa. Annoin sen sitte ajaa pari kierrosta, kun se vähän makso mulle. Se ajo tietty jotain tolppaa päin ja nyt siit on puskuri paskana, syylärissä ihan vitunmoinen lommo ja sillee... Sanoin äidille et joku oli varmaa potkinu sitä tai jotain. Mitä mieltä ootte et kannattaisko mun kertoo totuus vai ei ku sillä mun kaverilla eikä sen porukoillakaa oo hirveesti rahaa jaku se on just säästäny omaan mopoon rahaa ni ne menis sit siinä. Äiti kyl lupas maksaa puolet siitä mauton korjaamisesta, mut puolet menis mun kesätyörahoista. Mitä mun pitäis tehä??? Pistäkää kommenttii ja kertokaa mielipiteenne:)
Vitutus
7
335
Vastaukset
- JK
VAI N INN KÄVI
- ..
Mautolla? Eli siis Mopoautolla. Kai saisit vakuutuksesta jotain takasin kun sepität niille oikeen uskottavan tarinan.
- Väinö Haaparanta
Siihen tarvis täyskaskon, mut mulla on tietty se halvin vakuutus, joka korvaa vaan syyttömälle osapuolelle aiheutuneet vahingot.
- paska säkä
NIIN..VOIKO VITUTUKSEEN KUOLLA ?!
kävi samalla lailla mun uudessa derbi x-tremessä, mut kaveri rupes keulii ja kilvet meni ihan paskaks..- asdasdasdasdasd
paska säkä: LOL! Vähän eri asia. Mauton osat on vähän kalliimpia!!
- Derbi Senda 09
Hyvä että kaverisi tuhosi sen romusi. Niin niille kuuluu tehdäkkin. Mopoautot ovat noloja.
- voi hellanlettas
voih ! käy niin sääliks sun mopon vakava onnettomuus. sellasta kärsimystä voi olla turha pitkittää? jaksatko harkita mopos viemistä lopetettavaksi? itkettäähän se tietysti, mutta sitten sen kärsimykset olis ohi ja näette kyllä vielä joskus mopomaassa yksisarvisten kirmaillessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172