Raitis herääminen on aina mukava kokemus. Vuosia sitten aloin miettiä suhdettani alkoholiin ja omasta mielestäni se ei vaikuttanut terveeltä.Yritin yksin lopettaa,en siinä onnistunut .Mulla oli niinsanotusti haku päällä halusin raitista elämää. Sain jostain käsiini 12 askelta ja perinnettä se teksti puhutteli minua jollain tavalla. Menin ilman ennakkoluuloja ryhmään ja siellä oli kyseinen kirja selviytymisen ja toipumisen runkona.Ymmärsin nopeasti että mun kohdalla ehdottomuus oli ainoa vaihtoehto ja perinteiden antama tieto ,sekä ryhmän tuki oli ratkaisevassa roolissa mun kohdalla. AA oli minun juttuni.
ihme juttu
jompaa kumpaa
3
67
Vastaukset
- L.aarditynnyri
Otahan Omosi.
- t. voipytty
Oletko rehellisesti miettinyt, mielellään psykiatrin kanssa, mikä sinun on?
Minun on mukava lähteä tästä raittiina aamupäivän keikalle.
- Kari Katyyri
Jaa "keikalle".
Omoako aiot varastaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459