istuin ravintolassa kunnes tuli outo fiilis...kasiin tuli semmosta hermokipua ja tuntui et niska ei kohta kanna paata..sit jalat meni vetelaksi.. Mulla on aikasemminki ollu yhtakkista verenpaineennousua... Mulla on ollu ahistusta/jannitysta jo vuosia, ja en nuku joskus hyvin. Sappikivetki on. Voiko noi vaikuttaa jotenkin? En tajuu miks se silleen nousee..pilleri vaan suuhun taas :( Pelottaa.... voisko sappikivista johtuu? tai jos sappirakko ei toimi kunnolla? kellaan hajuu? Niin ja lukemat siis tanaan 161/91... ja pulssi 121... jannitti myos mut olo oli niin outo... Niin ja mulla myos oudosti kliksuu ja kutisee selka... voiskohan olla joku hermo puristuksissa???
24v ja yhtakkinen verenpaineen nousu
3
212
Vastaukset
- lh
Eihän tuo verenpaine lukema ainakaan mikään mahdottoman korkea ole jonka tuossa mainitsit. Kun tulee jokin oire niin äkkiä sitä pelästyy ja alkaa ajattelemaan että sattuisiko joku muukin ja onkohan vakavaa yms. ja tämä esimerkiksi nostaa pulssia joka sitten taas puolestaan kohottaa verenpainetta. Se on täysin normaali elimistön reagointi tila ns. stressitilanteeseen.
- ffff99
ok niin sita pelastyy ...
- kk009
no ei mut en tajua miks reagoin tohon verenpaineeseen niskalla... ja outoja kihelmointia ja kuumotusta .. vaik ei kuumetta.
En tajuu miks on tammonen olo ja oon nuori, tuntuu et verenpaine heittelis paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244232Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43925Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22920PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37735- 107689
- 135657