Tarkoituksena lähteä kesäkuun alussa vaeltamaan tuo pätkä jompaan kumpaan suuntaan.
Onkohan tuolla välillä säännöllisiä bussivuoroja jollakin firmalla, jotta takaisin pääsisi sellaisella?
Ylläs-Olos tai Olos-Ylläs
5
541
Vastaukset
- Elämän vaeltaja
Vaeltaessa on merkitystä, jos patikoi ns. "vastakarvaan" on se raskaampaa.
Tässätapauksessa meno on tosiaan liukkaampaan suuntaan Ylläs-Olos, toisinpäin menee kauemmin aikaa ja vaatii enempi voimia. Busseista en tiedä, koska olen oikea vaeltaja. - Mopomiäs
Ah ja voih! Olisitpa ollut "oikea bussikuski" ja vielä kyseiseltä reitiltä, niin olisi kysyjä saanut apujakin kysymykseen!!!
- ....................
- atlatl
Mitenhän Elämän vaeltaja on oikea vaeltaja????
Kun ei busseista tiedä??
Tuota kohtaa en tajunnut.
Mielestäni oikea vaeltaja on sellainen joka käyttää nimenomaan julkisia kuten bussia. - maailman vaeltaja
Eikä mitä, oikea vaeltaja vaeltaa sinne reitin alkuun, ei se busseissa istu.
Oikea vaeltaja halveksii busseja, nehän kuljettavat kaupunkilaisiakin.
Oikea vaeltaja kusee bussin renkaille.
Oikea vaeltaja kulkee omia reittejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712791
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472160Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752040Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2531690- 691443
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771315
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751028