Tarkoituksena lähteä kesäkuun alussa vaeltamaan tuo pätkä jompaan kumpaan suuntaan.
Onkohan tuolla välillä säännöllisiä bussivuoroja jollakin firmalla, jotta takaisin pääsisi sellaisella?
Ylläs-Olos tai Olos-Ylläs
5
580
Vastaukset
- Elämän vaeltaja
Vaeltaessa on merkitystä, jos patikoi ns. "vastakarvaan" on se raskaampaa.
Tässätapauksessa meno on tosiaan liukkaampaan suuntaan Ylläs-Olos, toisinpäin menee kauemmin aikaa ja vaatii enempi voimia. Busseista en tiedä, koska olen oikea vaeltaja. - Mopomiäs
Ah ja voih! Olisitpa ollut "oikea bussikuski" ja vielä kyseiseltä reitiltä, niin olisi kysyjä saanut apujakin kysymykseen!!!
- ....................
- atlatl
Mitenhän Elämän vaeltaja on oikea vaeltaja????
Kun ei busseista tiedä??
Tuota kohtaa en tajunnut.
Mielestäni oikea vaeltaja on sellainen joka käyttää nimenomaan julkisia kuten bussia. - maailman vaeltaja
Eikä mitä, oikea vaeltaja vaeltaa sinne reitin alkuun, ei se busseissa istu.
Oikea vaeltaja halveksii busseja, nehän kuljettavat kaupunkilaisiakin.
Oikea vaeltaja kusee bussin renkaille.
Oikea vaeltaja kulkee omia reittejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749