Tarkoituksena lähteä kesäkuun alussa vaeltamaan tuo pätkä jompaan kumpaan suuntaan.
Onkohan tuolla välillä säännöllisiä bussivuoroja jollakin firmalla, jotta takaisin pääsisi sellaisella?
Ylläs-Olos tai Olos-Ylläs
5
570
Vastaukset
- Elämän vaeltaja
Vaeltaessa on merkitystä, jos patikoi ns. "vastakarvaan" on se raskaampaa.
Tässätapauksessa meno on tosiaan liukkaampaan suuntaan Ylläs-Olos, toisinpäin menee kauemmin aikaa ja vaatii enempi voimia. Busseista en tiedä, koska olen oikea vaeltaja. - Mopomiäs
Ah ja voih! Olisitpa ollut "oikea bussikuski" ja vielä kyseiseltä reitiltä, niin olisi kysyjä saanut apujakin kysymykseen!!!
- ....................
- atlatl
Mitenhän Elämän vaeltaja on oikea vaeltaja????
Kun ei busseista tiedä??
Tuota kohtaa en tajunnut.
Mielestäni oikea vaeltaja on sellainen joka käyttää nimenomaan julkisia kuten bussia. - maailman vaeltaja
Eikä mitä, oikea vaeltaja vaeltaa sinne reitin alkuun, ei se busseissa istu.
Oikea vaeltaja halveksii busseja, nehän kuljettavat kaupunkilaisiakin.
Oikea vaeltaja kusee bussin renkaille.
Oikea vaeltaja kulkee omia reittejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833