"Voit saada asumistukea takautuvasti vain hakemiskuukautta edeltävältä kuukaudelta."
Tarkoittaako tämä siis etten voi vielä hakea asumistukea (olen toukokuun 1. päivästä lähtien kuulunut yleisen asumistuen piiriin), vaan voin tehdä sen vasta ensi kuussa eli kesäkuun alussa?
Toiset sanoo että hae vaan heti asumistukea, mutta paperissa näyttäisi näin lukevan... Jollakin varmaan kokemusta asiasta?
Kiitos jo etukäteen :)
Asumistuen hakeminen
kyselijakysyy
2
606
Vastaukset
- Vastaus-
Tarkoittaa sitä että voit hakea jo huhtikuulta jos olet jo silloin siihen oikeutettu. Jos kuuluit asumistuen piiriin jo huhtikuussa, voit takautuvasti hakea myös huhtikuulta eli heti vaan hakemukset täyttämään ja Kelaan.
- ......
Suomeksi: et voi hakea takautuvasti enempää kuin edellisen kuukauden asumistukea, et siis voi hakea tukea tammikuun alusta asti, jos teet hakemuksen nyt. Hakemus kannattaa tehdä heti kun mahdollista, koska herroilla on aina kiireitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655330Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti742615- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191814Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2291553Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131083- 901076
- 861063