Millä ihmeellä pääsisi kertaheitolla ja kokonaan eroon piparjuuresta? Olen käynyt taistelua sen kanssa jo vuosikausia kaivelemalla niitä juurenmöllyköitä maasta, mutta aina se vaan keväisin roihahtaa uuteen kasvuun entistä kovemmalla höngällä. Eihän siinä mitään muuten, mutta kun se valtaa alaa kaikelta muulta ja putkahtelee esiin milloin marjapensaan juurelta, milloin raparperin kupeesta ja peittää alleen kaiken muun. Onko tosiaan niin ettei siitä koskaan pääse eroon vai olisiko jollakulla vinkkejä tähän taisteluun?
Voihan piparjuuri...
Piparjuuri-Pipsa
1
166
Vastaukset
- Piparjuurifani
Kyllä tuo kasvi on valitettavasti varsinainen maanvaltaaja. Anna kypsyä rauhassa ja myy juuret paikkakuntasi kauppiaille: itse en ole paikallisista marketeista kuunaan löytänyt suomalaista piparjuurta vaan näyttää olleen lähinnä unkarilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268