Mitä eroa on Adobe Photoshop 7:lla ja Adobe Photoshop CS5:llä? Työkoneellani on kummatkin ja tuo CS5 tuli jonkun päivityksen yhteydessä. Kumpi niistä on parempi?
7 ja PS5
7
210
Vastaukset
CS5. 7:llakin pärjää.
- ojl koljn oljn oljk
Ei vanhoja ohjelmaversioita kannata säilytellä, ne on niinkuin antiikkia, jos on uudempi olemassa. Kyllähän seiskassa on ihan hyvin ominaisuuksia, mutta taitaa RAW-tuki olla olematon, PDF: t antiikkisia, jne. Mitään erityisen mullistavaa ei fotarin peruskäyttöön ole tullut yli kymmeneen vuoteen, mutta nimenomaan nuo nykyvaatimukset on vaatineet ohjelman kehittämistä. Ja suurinta osaa ominaisuuksista ei kukaan ikinä tarvitse.
Uusi versio on aina uusi versio. Ja muistelen lukeneeni, että vitonen olisi vakaampi, tosin tietenkin taas raskaampi pyörittää. Tarkista Adoben saitilta, riittääkö koneesi teho uuden version pyörittämiseen, ja selviäähän se kokeilemallakin. Jos pyörii ok, vanha versio pois levytilaa tuhlaamasta. - 1stMacFinn
heh "CS5 tuli jonkun päivityksen yhteydessä" just joo se vaan tuli pyytämättä ja varsinkin maksamatta...
- j ökjmn ökjmn ö
Firmat uusivat lisensinsä kerralla. Seiskan päivittäminen uusimpaan versioon ei muistaakseni onnistu, siksi myös vanha versio koneella. On kai tässä itsellekin pöllähtänyt joku uusi Office, vaikka en käytä kuin Vordia, hyvin satunnaisesti.
Kysypäs siltä tukihemmolta joka koneeseesi CS5:n asensi. Luulisi tietävän, kun kerran päivitti.
- ap.
No tokkopa osaisi kertoa....mutta osaako kukaan selittää sitä, miksi 7 ja CS5 näyttävät eri resoluutioarvoa samalle valokuvalle? Huomasin äsken, että jotkut kuvat ovat seiskassa resoluutioltaan 200, mutta (siis ihan samat epsatut kuvat) ovat CS5:n mukaan resoluutioltaan vain 72.
- jm öjmk öälj mköälm
Koska et vain osaa kuvankäsittelyä tai fotarin käyttämistä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568