Miten paljon olette huomanneet liikunnan ja ulkoilun määrällä olevan vaikutusta kohtauksiin? Tai oletteko huomanneet liialla urheilulla olevan negatiivinen vaikutus?
Itse huomasin joskus aerobic-tunnilla että kun vedin itseni ihan piippuun, alkoi huimaamaan ja sitä kautta tuli kohtaus. Sekin on ehkä saanut minut lopettamaan urheilun oikeastaan kokonaan, vaikka uskon ettei sekään varmasti ole paras vaihtoehto.
Liikunta
2
101
Vastaukset
- N24
Sama homma: jos vedän itseni ihan piippuun, esim lenkillä tai kovassa jumpassa, tulee kohtauksia ennen kuin kotia ehtii. Toisaalta liian vähäinen liikuntakaan ei ole hyväksi mitenkään päin. Mitenkähän oppisi löytämään sen kultaisen keskitien?! :)
- Keho kertoo
Säännöllinen harjoittelu omaa kehoa kunnellen antaa parhaat tulokset. Esim. aerobicissa kannattaa taivutella siten kuin lihakset kestävät ja tuntuu hyvältä. Useampina kertoina harjoittelu tuottaa tuloksena paremmat lihakset ja voi parantaa "tuloksia".
Vastaavasti lenkkeilyt aloitetaan varovasti ja pidennetään matkaa vähin erin, ei liikaa kerralla. Siten noradrenaliini lisääntyy harjoituskertojen myötä ja vaikutus kohtausten ennaltaehkäisijänä tulee esiin. Säännöllinen liikunta antaa parhaat tulokset. Liika on aina liikaa. Kohtuus kaikessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506423Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14771