Ketä ikävöit?

gallup..

Itse ikävöin N.llä alkavaa naista.

41

918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdfw

Ai Niinaa?

• yhtä miestä vaan

Vähän pistää mietityttämään mitä täällä kehtaa enää tunnustaa ;)

• ? > ?

Joo totta on! Täytyy olla hyvin hissukseen, ettei liikaa tunnusta. Ja varsinkaan ei missään siiderissä tänne, huh huh

• joskus vain
        ? > ? kirjoitti:

Joo totta on! Täytyy olla hyvin hissukseen, ettei liikaa tunnusta. Ja varsinkaan ei missään siiderissä tänne, huh huh

Juu ei missään nimessä ;)

• Ennustan ja tunnusta
        ? > ? kirjoitti:

No, nyt tunnustan ja ennustan ja parempaa on tiedossa. Enkä ole onneksi siiderissä. Kohde ei ole enää varma. Kaipuu on laantunut ja uudet kuviot edessä :) Olo on jo parempi, sateenkin jälkeen paistaa aurinko :D

• Epäilen ja tunteilen
        Ennustan ja tunnusta kirjoitti:

No, nyt tunnustan ja ennustan ja parempaa on tiedossa. Enkä ole onneksi siiderissä. Kohde ei ole enää varma. Kaipuu on laantunut ja uudet kuviot edessä :) Olo on jo parempi, sateenkin jälkeen paistaa aurinko :D

Onkohan tosiaan noin? Tuntuu uskomattomalta.

• k-ketjun kojootti

ei nää oikein uppoo jupelo. kyllä sen jykä äs ässän kertoman mukaan sulla oli kaikenkirjaimisia morsmaikkeja listoilla. kiitos hänelle valaisusta.avas mun silmät sun suhteen. en ole mustis vaikka kuinka sitä kerjäisitkin.

• Ikävöin ja rakastan

L-miestä.

• poltin näppini

J-miestä, kuuma tyyppi ja totaalisen väärä mulle.

• T T

T

Ei sillä et mä luulisin et tää mulle ois ollut mut kuiteski.

• T

Hei T T. Mitä välillämme tapahtui?

• yksi sielu vain

Ehkä seuraavassa elämässä R-mies.

• Minä taas

poltin näppini Jari nimisen miehen kanssa, kaipaus jäi

• J.

Jani on se jota ikävöin. Hänellä on syntymäpäivä tänään.

• yhtä vain

Enpä kerro kuka, mutta tämä ihminen oli mulle vuosia sitten laastari, millä korjailin ja kasailin itseäni eron jälkeen ja leikin hänen tunteillaan. Muutama vuosi myöhemmin tajusin hänen olevan elämäni rakkaus. Tosin nyt ei enää ole mahdollisuuksia. Että näin.

• sulle kävi siis

samoin kuin scarlett o'haralle?

• rettbatler
        sulle kävi siis kirjoitti:

samoin kuin scarlett o'haralle?

scarlett o'hara katsoo ikuisesti joko eteen tai taakse, eikä elä hetkessä ollenkaan.

• tuskansa ansainnut

Minulle kävi samoin. Miten voi ihminen olla niin tyhmä. Tämän miehen veroista ei ole vastaan tullut eikä tule. Jälkikäteen, kun mietin temppujani niin ihmettelen omaa julmuuttani ja tiedän rikkoneeni hänen sydämen kun pidin häntä itsestään selvyytenä. Joskus kaupungilla kun ollaan tultu vastakkain niin se pettymys ja eraanlainen välinpitämmättömyys hänen silmissään rikkoo minut joka kerta.

• Harkintaa

Ihminen on ihminen eli kannattaa olla virheittensä suhteen itselleen armollinen. Menneelle ei voi mitään, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa. SIIS tulevaisuuden voi ratkaista toisin.

Itse tein eroni jälkeen tietoisen ratkaisun: ei laastareita, ei edes yhdeksi illaksi. En halua leikkiä kenenkään syvimmillä tunteilla, kun on itseään sattunut kovasti niin ei halua halua tietoisesti tuottaa kenellekään samaa. Ja yllättäen paranemisprosessi on ollut terveempi (edellisen pitkän suhteen jälkeen valitsin jossain suhteessa toisin, vaikka rehellisesti kerroin tilanteen eli vertailukohtaa on).

• yksi tyttö vaan

Erästä miestä josta en haluaisi enempää tähän kirjoittaa.
      Sanotaan näin että kummallakaan meistä ei ole sinisiä silmiä.

• IIIII

J-miestä...

• pipo ja saappaat

Tomia kaipaan ja ikävöin..

• Haluisin tietää,

että mitä kuuluu Katjalle?

• K....

Tähän voisin vastata, jos tietäisin onko suunnattu mulle. Niin että pientä vinkkiä, mihin.

• K..ja

Hyvää kuuluu! Entä sulle?

• Kiitos..
        K..ja kirjoitti:

Hyvää kuuluu! Entä sulle?

ihan hyvää kuuluu.. ootko kaukana? :)...idässä vai lännessä?

• K....
        Kiitos.. kirjoitti:

ihan hyvää kuuluu.. ootko kaukana? :)...idässä vai lännessä?

Minä lännessä, tuskin kaukana. ;)

• eikös..
        K.... kirjoitti:

Minä lännessä, tuskin kaukana. ;)

sun pitäis olla idässä :)

• Tykkään...

no, Ihanaa tietysti, vasta nähtiin ja nyt on jo kova ikävä :)

• Tykkään..

oikeestaan niitä Ihania on kaksi, kummatkin yhtä Ihania ja aina :)

• joko tai, ei kahta
        Tykkään.. kirjoitti:

oikeestaan niitä Ihania on kaksi, kummatkin yhtä Ihania ja aina :)

Jos ihania on kaksi.. minä en tahtoisi ainakaan olla toinen. Minä en miehestä taistele, enkä toisena ole.

• Tykkään..
        joko tai, ei kahta kirjoitti:

Jos ihania on kaksi.. minä en tahtoisi ainakaan olla toinen. Minä en miehestä taistele, enkä toisena ole.

älä vedä omia johtopäätöksiä tekstistäni, sillä en petä ketään, eikä ole taistelua eikä taisteluttamista, enkä ole mies, hengähdä rauhassa hyvä ihminen sentään :)

• itsesi rakas

Kahta ei voi rakastaa, aina pettää toista. Ja jota pettää sitä ei rakasta. Rakastat vain itsekkäästi itseäsi.

• Tykkään...

älä vedä omia johtopäätöksiä tekstistäni, sillä en petä ketään :)

• Ailaa :)

ikävä on sitä ihanaa ;)

• N

K..... miestä kapaa N.... N

• sitä ikävöin

ikävöin, en ketä vaan mitä, sitä että ihmiset näkisivät myös oman napansa lisäksi muutkin ihmiset, välittäisivät ja olisivat ystävllisiä toisilleen....

• xxxxx........

nimestä en oo satavarma mut olisko olli-pekka.juttelut jäi kesken siellä x kun toinen meistä x.kesällä olisi kiva jutella viimeistään.jäi sellainen olo että jtkin jäi kesken..

• kaipaan häntä:

J from Helsinki :D

• naista vai miestä

kaipailet?

• ropsun paikka

Yhtä guatemalalaasta kaveria joka on liian komia sille käsialalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe