mikä on paras "5" plotteri ja kartat siihen(suomenlahti,saaristomeri tallinna?) . Vene on vanha 35 f purjevene.Voiko virran ottaa plotteriin ruoritolpasta kun siihen tulee virta vanhaan tuulimittariin, ei toiminnassa.
Auttakaa karttaplotterin valinnassa
7
417
Vastaukset
- että näin,
5" on kovin pieni, hanki isompi. Mistä plotterille otetaan virta riippuu johdotuksen paksuudesta ja sen virrankulutuksesta.
- 29
Minulla on vanha Lowrance 5" ja Navionicsin kartat koko Itämerelle. Se ei varmaankaan ole paras, mutta ei kalleinkaan. Pelkäksi karttanäytöksi ruoritolpassa ei välttämättä tarvita kovin isoa ruutua. Isompi näyttö voi olla hyvä, kunhan plotteri ei samalla muutu hitaaksi ja virtasyöpöksi.
- Itselläni H-vene
Itse olen yhden kauden käytön jälkeen ollut todella tyytyväinen Garmin GPSMAP 620 vehkeeseen. Kosketusnäytön ansiosta ei mene turhaan tilaa näppäimillekkään, vaan kaikki tila on "hyötykäytössä". Tuon isoveli 720 on voittanut jotain testejäkin.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=148&pID=14893 - .............
Minulla Simrad 6" ja sinänsä ollut aivan kelpo peli, karttoina hyvät CMapit. 6" koko riittää hyvin purkkarin vauhdilla, kymmenien solmujen vauhdissa voisi olla isompi näyttö
- navigaattorista
garmin, ehdottomasti.
- halavalla saatamaan
Minulla svb.de:stä hommattu cobra 600cx 199€ nt max wise pohjoismaat 329€. Plotteri pelittää tarpeeksi hyvin, ja kartta on hyvä: kuvia satamista yms... On ihan hyvä tuyohon hintaan.
- halavalla saatamaan
Kartassa on myös kaikki suomen järjvet , ja ruotsin yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522