Auttakaa karttaplotterin valinnassa

1ooooooooooooooooooo

mikä on paras "5" plotteri ja kartat siihen(suomenlahti,saaristomeri tallinna?) . Vene on vanha 35 f purjevene.Voiko virran ottaa plotteriin ruoritolpasta kun siihen tulee virta vanhaan tuulimittariin, ei toiminnassa.

7

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin,

5" on kovin pieni, hanki isompi. Mistä plotterille otetaan virta riippuu johdotuksen paksuudesta ja sen virrankulutuksesta.

• 29

Minulla on vanha Lowrance 5" ja Navionicsin kartat koko Itämerelle. Se ei varmaankaan ole paras, mutta ei kalleinkaan. Pelkäksi karttanäytöksi ruoritolpassa ei välttämättä tarvita kovin isoa ruutua. Isompi näyttö voi olla hyvä, kunhan plotteri ei samalla muutu hitaaksi ja virtasyöpöksi.

• Itselläni H-vene

Itse olen yhden kauden käytön jälkeen ollut todella tyytyväinen Garmin GPSMAP 620 vehkeeseen. Kosketusnäytön ansiosta ei mene turhaan tilaa näppäimillekkään, vaan kaikki tila on "hyötykäytössä". Tuon isoveli 720 on voittanut jotain testejäkin.

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=148&pID=14893

• .............

Minulla Simrad 6" ja sinänsä ollut aivan kelpo peli, karttoina hyvät CMapit. 6" koko riittää hyvin purkkarin vauhdilla, kymmenien solmujen vauhdissa voisi olla isompi näyttö

• navigaattorista

garmin, ehdottomasti.

• halavalla saatamaan

Minulla svb.de:stä hommattu cobra 600cx 199€ nt max wise pohjoismaat 329€. Plotteri pelittää tarpeeksi hyvin, ja kartta on hyvä: kuvia satamista yms... On ihan hyvä tuyohon hintaan.

• halavalla saatamaan

Kartassa on myös kaikki suomen järjvet , ja ruotsin yms...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe