Epätoivoista myyntiä

miäpä vuan

Huvittaa seurata esimerkiksi nettimarkkina palstaa, jossa vilahtelee tuttuja nimiä omilta yläastevuosilta. Ne samat huliviliadhd-kaverit (tosin silloin ei esim. adhd:sta ollut kukaan kuullutkaan mitään) kauppaavat mitä ilmeisimmässä rahapulassaan kuka autokaijuttimia, kuka migin hitsaus lankaa tahi polku pyöriä. Kyllä, kaikkine kirjoitusvirheineen :)

Silloin, kun muut kävivät koulua, nämä herrat olivat ihan jossain muualla... nyt sitten parinkymmenen vuoden kuluttua edelleen asutaan rivarissa tai kerrostalossa vuokralla, joku ehkä on löytänyt kutakuinkin normaalin emännän ja sitä myöten päässyt jopa jotain vanhaa ok-taloa asuttamaan, mutta omissa nimissä ei mitään ole.

Tarinan opetus: käy koulusi, mene töihin, osta omakotitalo ja tee elämästäsi sellainen, että voit olla siitä ylpeä!

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ad-hd-menestyjä.

Heh.

Minun nuoruuden porukasta juuri ad-hd tyypit ovat pärjänneet parhaiten.
      Heillä on energiaa ja uskallusta yrittää, on jos minkälaista koitosta.
      Ei pelkää mitään ja aina on vitos-vaihde päällä.

Taas ne urpot ja tyhmät lukutaidottomat ja hitaat alkohlistiperheiden jälkeläiset ovat juuri niitä, jotka eivät ole päässeet minnekään.
      Tosin en tiedä onko se minnekäöän pääsyä sekään kun on jossain labrassa tai nokian konttorissa ikänsä, vaikka onkin korkeakoulututkinto.

Pääosa suomen kovimmista yritysjohtajista ja pärjääjistä olivat niitä luokan energisiä ad-hd junnuja.

Ikivanhassa pikkukalle-vitsissäkin pikku-kalle tuli ensimmäisen koulupäivän jälkeen kotiin ja valitteli isälle kun luokassa on muutama metelöivä häirikkö. Johon isä tuumas, että "älä niistä välitä, ne maksaa joku päivä sun palkkas".

• nimimerkki!

Miten horinasi liittyy asuntojen hintoihin? Ei taida sullakaan tuo lukemisen ymmärtäminen olla kovin korkealla tasolla.

• Lukihäiriöinen.

Niin ja moi kaikille, itse en osaa todellakkan kirjoittaa mitenkään mutta kerron nyt teille että olen todella heikosti pärjännyt koulussa.

Ja asuin pohjoiskarjalassa..

Olen olemassa ilman biologisia vanhempia ja tässä nyt ollaa

Itse olen ajatellut aina että annan vaimolleni kaiken siis aivan kaiken tahtui mitä tapahtui vaikka avioero.

Siis omistamme kaksi taloa toinen pohjoiskarjalassa ja toinen uudellammaalla.

Olemme kolmenkympinparemmalla puolen.Voin sanoa että minulla odhieh sairaus ja sen päälle lievä adhd.

Tässä sitä ollaan kouluja käymättäKauppaa tehty niin että normaalilla ihmisellä perse leviää jo pelkästään kun lukee tämän.

Muuten ihmetyttää sanonta sulla mitään ei ole omissa nimissä.

Eihän vähänkään hereillä olevat tee sellaista vain typerät luuserit sen tekee

luulen omistavan jotain .

Ja nyt herätkää jos olette ostaneet velalla ette omista mitään.

Oletteko ostaneet käteisellä niin kuin minä ja vaimoni.

Siis ilman pankkia lainan suhteen.Vieläkö tekee mieli lärpyttää kun ette edes tiedä mitä elämä on ja kauppa maailmma ja nimeen omaan ilman koulutusta.

• vai ei biovanhempia

>Olen olemassa ilman biologisia vanhempia ja tässä nyt ollaa

Miten olet sitten syntynyt? Syntynyt alkumeren keitoksissa ja noussut sieltä maalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe