Keskenmeno tulossa???

''''''''''dahlia

Olen viikolla 10 ja tämä on toinen raskauteni.. Ensimmäinen päättyi keskenmenoon ja oli todella rankka pala, luultavimmin emätinbakteerin takia. Luulen että minulla on uusiutunut nyt tämä bakteeri ja pelottaa todella kovasti. Maanantaina saan tulokset. Nyt jo tuntuu että pahoinvointi on poistumassa, ja tuntuu mahassa "kipua", nipistystä jommallakummalla puolella mahaa, tai pientä painetta kohdussa. Onko siis mitään keinoja millä saan selville onko keskenmeno tulossa taas, tai saada edes jonkunlainen mielenrauha? Onko keskenmenolle tehtävissä jotain missään vaiheessa? Onko nipistykset sunmuut ihan normaaleja, vai pitäisikö pelätä?

Anteeksi tyhmät kysymykset, pelottaa vaan niin kovin, enkä osaa oikein asiaani kertoakkaan oikein..

1

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IR82

Mäkin olen viikolla 10, toinen raskaus, eka päättyi keskenmenoon joten pelottaa kans, mutta pahoinvoinnin helpottuminen ja mahan pistely eivät vielä ennakoi mitään, toki keskenmeno voi tulla ilman vuotoakin mutta tässä vaiheessa kun pahoinvointi helpottuu se johtuu useimmiten siitä että keho tottuu raskaushormoniin ja alavatsan paineen tunne sekä nipistely ovat normaaleja varsinkin alkuraskaudessa, itselläni pahoinvointi huomattavsti helpottunut ja olen huomannut mahakivun johtuvan suoliston toiminnasta eli usein raskaan aterian jälkeen minulle tulee painava tunne alavatsaan ja lääkärin mukaan suolisto oireilee koska ruoka kulkee siinä hitaammin nyt. Paljoa en voi sanoa rahoittaakseen sinua mutta ainakaan noilla oireilla ei vielä kannattaisi hirveän holissaan olla, odota tuloksia ja katso sitten, oletko käynyt varhaisultrassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      40
      4231
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4042
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3158
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      17
      3071
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3014
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2736
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2473
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2115
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      2035
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24