Siis atteelin tehä tämmösen tuoreen kyssärin siitä millainen on teidän mies/nais ihanne.
Millainen ulkomuodoltaan,tyyli, luonne yms??
Itsellä ainakin ihanne poika olis minua hiukan isokokoisempi, sillä huonon itsetunnon omaavana ei olisi kiva ajatellaolevansa se iskokoisempi. Urheilullisuus olis plussaa mutta ei sillä ole välia. Nörtimmät ovat aina sytyttäneet enemmän kuin kovikset ja olis kiva jos olisi samanlainen huumorintaju. tyylillä ei oo väliä tosin jotkut fruidet ei kiinnosta.
Tiedän että tämä vaikuttaa pinnalliselta paskalta, mutta ei sen väliä.
Kaikki mukaan ja kommatkaa! :)
Ihanne kumppani???
6
210
Vastaukset
- Poika92.
Unelmatyttöni olis perusnätti, hiukkasen urheilullinen, ihanan romanttinen, rakastais ja nauttis läheisyydestä, eikä olis seksin perässä koska itselleni se ei ole lainkaan tärkeää elämässä. Hän olisi raitis, hyvät elämänarvot omaava nuori tyttö/nainen ja haluaisi todellakin sitoutua pysyvästi mikäli molemmat niin kokevat. Missä tällainen tyttö olisi minulle?
- Änkyrä -94
Unelmatyttö siis... Hmm..
Tietenkin suht. nätti(mun asteikolla ei tarkoita mitään missiä), minua lyhyempi(alle 180cm), eikä mikään harmaisiin pukeutuva seinäruusu.
Avoin ja puhelias, ystävällinen(itse olen tällainen änkyrä tuppisuu, joten jonkun pitäisi siinä parisuhteessa pystyä puhumaan ihmisille ja erityisesti minulle). Tietenkin myös ymmärtäväinen tuon edellisen piirteen suhteen, olisi lämmin ja mukava vaikka minä vaikuttaisinkin pahantuuliselta, HUUMORINTAJUINEN isolla H:lla(itselläni on outo huumorintaju, joten jonkun pitäisi sitä edes ymmärtää).
Eli lämmin, mukava, puhelias, uskollinen ja sellainen henkilö, jonka seurassa pystyisin olemaan oma itseni(ei ole sellaista nääs ikinä löytynnä.) - Osaava88
Painu minne painut. Sinua ei huoli kukaan, kun et osaa yhdyssanoja, bimbo.
- tyttönen94
Itse kuulostat vittuuntuneelta nörtiltä jolla ei ole muuta tekemistä kuin kattoa jotain kirjoitusvirheitä
- Blondi_
Unelmapoika:
komea, urheilullinen, kohtelias, huomaavainen, rehellinen, minua pidempi, siististi pukeutuva ja älykäs
..mutta näitä taitaa olla aika harvassa ;) - hfjkksdhkjdf
Fiksu, rauhallinen ja suht hiljanen, paljon pohdiskeleva, psykologisesti lahjakas jätkä, joka jaksaa keskustella asiaa, ei ole kiinnostunut päihteistä, vaan oikeasti kiinnostavista asioista ja on vähän sellanen erillai ajattelia. Olen 15 joten turha haaveilla tässä iässä sellasesta xD
Ulkonäöltään kihara tai suora ja lyhyt hiuksinen blondi, siniset tai vihreet silmät, sitte sellaset tietynlaiset kasvot (en jaksa edes yrittää kuvailla), vartalonmalliltaan normaali painonen, sillai et on lihasta, mut läskiäkin vähän. Sitte suht pitkä.
Sillä Idolssin toisella mies juontajalla (ei Nikulalla vaan sillä toisella) on sellast kasvonpiirteet joista tykkää, vaikka en muuten sen ulkonäöstä yhtään tykkääkään, on aivan liian lihava xP
Turn offeja on ylisosiaaliset, itseään täynnä olevat, jatkuvasti äänessä olevat, yleisesti seksikkäinä pidetyt tylsän tavalliset jätkät, joilla on sixpac, ja sellaset kulmikkaat leukaperät ja jotka ajelee pillurallia mopolla tai mopoautolla, juo viikonloppusin xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963