Eli, olen tässä nyt hieman yli vuoden kärsinyt erittäin rajuista aivastuksista aamuisin. Aamuni alkaa sillä että kun saan silmäni auki, tulee samantien aivastus, ja tämä jatkuu seuraavat 30min ja räkä lentää.
Muutin vuosi sitten toukokuussa uuteen kotiin, jossa oireet ovat pahentuneet entisestään. Siitepölyallergia minulla on mutta ei ole puhjennut pariin vuoteen (hengenahditusta ja silmät turpoo kiinni). Ihmettelen siis mistä kyseinen aivastelu tulee... Ja kun sitä on talvellakin..
Vessassamme on kosteutta melko paljon, johtuisiko siitä?
Kylpyhuoneremontti piti tulla viime heinäkuussa mutta sitäkään ei tule koska meitä ei muka pystytä majottamaan mihinkään siksi aikaa -.-'
Aivastukset ovat hyvin rajuja, alavatsaan sattuu saman aikaisesti, äkillinen liike.
Onko kellään muulla vastaavaa?
Minulla on myös rasitusastma.
Aamuiset rajut aivastukset.
Chickennn
1
324
Vastaukset
- Lienee kvht-altistus
Testaa niin tiedät, hoito-ohje lopussa:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962