HYVÄT UUTISET PS3 PELAAJILLE!

PS3 FANI

PlayStation Networkin jälleenrakennus loppusuoralla
PlayStation Networkin jälleenrakennus loppusuoralla Kuvakehys Sony ei vieläkään antanut tarkkaa ajankohtaa PlayStation Networkin uudelleen käynnistämiselle, mutta ilmoitti väliaikatietona, että uuden järjestelmän testaaminen on jo loppusuoralla. Lisätietoja luvataan heti kun se on mahdollista.

Töitä tietoverkon jälleenrakentamiseksi ja tietoturvan parantamiseksi tehdään edelleen kellon ympäri ja tiedotuspäällikkö Patrick Seyboldin mukaan ensisijaisena tavoitteena on varmistaa, että käyttäjätiedot ovat turvassa palvelun käynnistyessä uudelleen.

Yhdysvalloissa Sony tarjoaa asiakkailleen ilmaiseksi vuoden mittaista AllClear ID Plus -palvelua, jossa ulkopuolisen tietoturvafirman toimesta asiakkaan henkilötietojen turvaa valvotaan tehostetusti myös PSN-verkon ulkopuolella. Jokainen lisäpalveluun osallistuva on vakuutettu miljoonasta dollarista tietovarkauden varalta. Sony tutkii mahdollisuuksia käynnistää vastaavia palveluita myös muilla alueilla.

Sonyn pääjohtaja Howard Stringer toivotti omassa kirjeessään kaikki tervetulleeksi takaisin PlayStation Networkiin lähipäivinä.
http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/8088/

13

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • COD:BO

Noni täs odotellaan koko päivä siinä toivos et se toimii :D

• 67e9o
    • jos vaarana taas uusi hyökkäys niin tuskin sony viel viikonloppunakaan aukasee ja jos aukaseekin niin aluettain. Ja tuskin EU alue ekana käynistyy. Veikkaan et jos tänään käynistyy jossakin niin maanantaina vasta tääl meillä pelittää.
      http://www.playstationjunkie.co.uk/psnstatus/

• PS3FANI

hakkerit kyll täll kertaa jäävät kiinni jos ne yrittääkin hakkeroida. koska mukana on FBI JA CIA amerikan tiedustelupalvelu. joten ne bluffaavat! tuskin ne haluais jäädä loppuikäseen linnassa!!

• FBICIAjoke?
        PS3FANI kirjoitti:

hakkerit kyll täll kertaa jäävät kiinni jos ne yrittääkin hakkeroida. koska mukana on FBI JA CIA amerikan tiedustelupalvelu. joten ne bluffaavat! tuskin ne haluais jäädä loppuikäseen linnassa!!

FBI ja CIA, hui kauhee, nyt pelottaa. Tuskin ne huolettaa hakkereita, hahhah.

• PS3 FANI
        FBICIAjoke? kirjoitti:

ai ei vai? katotaanko se kyll vie aikaa mut iha varmasti ne löytää ne hakkerit oota vaan! ei ne häkkeritkää mitään ufoja ole nekin tekee virheit kyll!

• 54356365
        PS3 FANI kirjoitti:

ai ei vai? katotaanko se kyll vie aikaa mut iha varmasti ne löytää ne hakkerit oota vaan! ei ne häkkeritkää mitään ufoja ole nekin tekee virheit kyll!

Kyllä sitten pelottaa kun saa elinikäisen vankeustuomion.

• ilman viekkaria
        FBICIAjoke? kirjoitti:

Oot ihan oikeassa, niitä ei varmasti huoleta kun ovat kodittomia ja haluavat päästä ilmaissafkalle. Mutta jos ovat normityyppejä niin paskat vaan valuu lahkeista ja kuset hihoista kun joutuu persepanoon karvatyypeille loppuelämäksi linnaan. Suahan se ei haittaisi kun isäs on jo sulle persepanot opettanut.

• FBICIAjoke?
        54356365 kirjoitti:

Kyllä sitten pelottaa kun saa elinikäisen vankeustuomion.

niin mutta kun FBI:n ja CIA:n miehet ja naiset on mäkkärissä niin ei ne niitä hakkereita koskaan kiinni saa. Ootte kattonu liikaa CSI:ta tv:stä :D

• 90435267

• jubau

Salaisissa kansioissa Scully huusi: FBI, minulla on ase. Harva pysähtyi.

• granlundin veivi <3

@Ilman viekkaria oot katto nut liikaa PAKO:a koska siinä oli khyll aika hurjia peppu panoja

• Granlundi veivi <69

Mikael Granlundi ilmaveivi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2033
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1737
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1203
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1071
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      947
    Aihe