Minusta tuntuu, että vl-herätysliikkeen tilanne paranee vasta sitten, kun nykyinen rikoksia salaileva SRK:n johto vaihtuu uusiin henkilöihin ja vl-opit muutetaan Raamatun mukaisiksi.
Siihen saakka vl-herätysliikkeellä ja vanhoillislestadiolaisilla on hikiset oltavat.
Ja niin pitääkin olla!
Minusta tuntuu
19
186
Vastaukset
- sisällä
Joidenkin vl mielestä mitään asioita mitä tapahtuu "siionin sisällä" ei voida viedä sen ulkopuolelle selvitettäväksi. Vaan kaikki asiat sovitaan siionin sisällä.
- Asiat kuntoon
On kuitenkin asioita, joihin tarvitaan nimenomaan ulkopuolisten apua, koska sisällä asiat vääristyvät ja ovat vääristyneet niin että rikollisesta on tehty sankari.
- Vihtan tekijä
Lisää löylyä vl-niskaan kunnes asiat korjataan!
- Melperille
Iso homma joutuis kirjoittamaan uusiksi koko Raamatun jos "vl-oppi"
pitäisi muuttaa.
Määrittele ensin mikä on vl-oppi.
Elävä usko ei perustu niinkuin uskosi Johanneksen evankeliumin yhteen
jakeeseen."Iso homma joutuis kirjoittamaan uusiksi koko Raamatun jos "vl-oppi"
pitäisi muuttaa."
Älä poju jauha SONTAA!
"Elävä usko ei perustu niinkuin uskosi Johanneksen evankeliumin yhteen
jakeeseen."
On selvää, että sinä vl-VALEHTELIJANA halveksit keskeistä Raamatun jaetta, joka on tärkeytensä vuoksi saanut nimen "pienoisevankeliumi".
Mutta kun Joh. 3:16 sotii voimakkaasti vl-VALHEOPETUSTA vastaan, niin sinun saatanalta saamasi tehtävä velvoittaa vähättelemään ns. pienoisevankeliumia.
Joh. 3:16
"16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
Muutama raamatunpaikka:
Apt. 16:
"25. Mutta keskiyön aikaan Paavali ja Silas olivat rukouksissa ja veisasivat ylistystä Jumalalle; ja vangit kuuntelivat heitä.
26. Silloin tapahtui yhtäkkiä suuri maanjäristys, niin että vankilan perustukset järkkyivät, ja samassa kaikki ovet aukenivat, ja kaikkien kahleet irtautuivat.
27. Kun vanginvartija heräsi ja näki vankilan ovien olevan auki, veti hän miekkansa ja aikoi surmata itsensä, luullen vankien karanneen.
28. Mutta Paavali huusi suurella äänellä sanoen: "Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä".
29. Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
30. Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi"."
"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut"
Joh. 14:
"6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Joh. 10:
"7. Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi."
"9. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
Joh. 1:12
"12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä"
1.Tim. 2:
"5. Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
6. joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa"
ISÄ MEIDÄN -rukous
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä
meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
"Ja anna meille meidän syntimme anteeksi"
Tuossa malliksi muutama kohta, joita kaikkia kohtia vl-VALHEOPIT raiskaavat törkeällä tavalla.
Vl-opetus = Oulussa keksittyä Raamatun vastaista VALHETTA, jonka tarkoituksena on saattaa ihmiset valheen isän saatanan syliin.- Odotan.
Voitko nimimerkki "Melperille" kommentoida Melperin vastausta tässä ketjussa.
- Tyhjää huuteli
Odotan. kirjoitti:
Voitko nimimerkki "Melperille" kommentoida Melperin vastausta tässä ketjussa.
Ei ole vl-pojulla kanttia vastata mitään. :))
- Eväät syöty
Miksi et nimimerkki "Melperille" vastaa pyynnöistä huolimatta Melperin kommenttiin?
Onko eväät syöty?
- Everlast-
Mitä tekemistä vl-opilla ja raamatulla muka on keskenään ja samassa lauseessa? Oletko ihan oppimaton?
Vl-oppiinhan kuuluu kaikkien maailman ihmisten tuomitseminen "epäuskoisiksi" ja "jumalattomiksi" jotka eivät kuulu tähän pieneen herätysliikkeeseen.- Ei mitään
**Mitä tekemistä vl-opilla ja raamatulla muka on keskenään*'
Ei mitään.
- Reilu peli
On myös loputtava vl-opetus, että pelkkä vl-herätysliike on Jumalan valtakunta.
Niin kauan kaikki vl:t kärsivät kunnes tuollainen rienaaminen loppuu.- Ei helppoa
Kun tuollainen valheellinen suuruudenhulluus on tartutettu ihmisiin, niin voi olla vaikea saada kitkettyä sitä pois.
- Ikävä kyllä
Ei helppoa kirjoitti:
Kun tuollainen valheellinen suuruudenhulluus on tartutettu ihmisiin, niin voi olla vaikea saada kitkettyä sitä pois.
Vl-valheet istutetaan vanhoillislestadiolaisiin jo äidinmaidossa.
- Huikeata
Jos ollaan rehellisiä, onko oikein, että evankelis-luterilaisen kirkon sisällä saa toimia tällainen pakanallinen lahko? Mitään raamatun oppeja ei tunnuta noudatettavan, raamatun sisältöä ei tunnuta edes tiedettävän, vaan uskonelämä perustuu 1880-luvulta peräisin oleviin kiihkomielisten saarnaajien julistuksiin, joita pidetään Jumalan sanana.
- teidän uhri
Ei muutu..oletko itse Melperi lessu??? Meidän kylällä riittää näitä hulluja..no se siitä, ne luottaa juoppoon naapuriin mieluummin kuin yrittäjäperheeseen eli kerrottiin, että naapurini on mukava ja auttavainen eli se juoppohullu heidän mielestään on IN! Apostoli se on, kyselee täyttä paskaa! Puhunko kohta lisää ja nimillä????
- Huikeata
Vielä kysyn: Miten saatanalleheitot ja pedofiliatapausten armonmereen upottaminen ilmentävät kristillisyyttä?
ja vastaan itse EIVÄT MITENKÄÄN! - Kuolinkellot soivat
Vl-herätysliike kuolee kohta ja voidaan kuopata vesikauhuisten koirien hautausmaalle.
Siellä se on arvoisessaan seurassa. - Tuota...
...missä Sinä ajattelit siettää iäisyytesi?
- Mikä on paikka?
Missä viettävät iäisyytensä vl-pedofiilit ja muut omavanhurskaat vl-valehtelijat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298