Oikeusasiamies on todennut, ettei ole syytä epäillä virheellistä toimintaa vaikka Kaarinan tk:sta ollaan lähetetty ihmisiä "tarkastettavaksi" hullujenhuoneelle vaika laki tätä ei sinäänsä salli. Tämä tarkoittaa kansankielellä sitä, että Kaarinan kaupunki on haastanut sodan minua ja kaikkia minua tukevia vastaan. On sitten meinaan parempi, että isot karvaiset miehet ovat valmiita sotaan kun sen kerta ovat haastaneet.
Kaarinan kaupunki haastanut sodan
4
220
Vastaukset
- pettynyt liitokseen
No hyvänen aika, ole tyytyväinen että olet yleensä saanut ajan terveyskeskukseen. Mä olen odottanut viikkoja,
- War has begun
Ei sinne tarvitse aikaa varata. Ne hakevat kotoa silloin kun huvittaa. On pistoolia ja pamppua ja smurffipukua ja valkoista takkia ja piipaa autoa. Nyt kun sanomista tulee, niin ne piiluotuvat eduskunnan puhemiehen taakse, jolla on yhtä pitkä nenä kuin entisellä opetajallanikin. Jumala antaa anteeksi, minä en!
- Yhden miehen sota?
War has begun kirjoitti:
Ei sinne tarvitse aikaa varata. Ne hakevat kotoa silloin kun huvittaa. On pistoolia ja pamppua ja smurffipukua ja valkoista takkia ja piipaa autoa. Nyt kun sanomista tulee, niin ne piiluotuvat eduskunnan puhemiehen taakse, jolla on yhtä pitkä nenä kuin entisellä opetajallanikin. Jumala antaa anteeksi, minä en!
"Tuntematon sotilas" alias "War has begun" (!) on riitautunut kohta lähes koko normaalin yhteiskunannan kanssa. Jumalakin on väärässä.
Tony Halmeen slogan anteeksiannosta kertoo soturista tarvittavan. - Yks tai toinenkin
Yhden miehen sota? kirjoitti:
"Tuntematon sotilas" alias "War has begun" (!) on riitautunut kohta lähes koko normaalin yhteiskunannan kanssa. Jumalakin on väärässä.
Tony Halmeen slogan anteeksiannosta kertoo soturista tarvittavan.Niinhän se sodassakin meni, että hävinnyt osapuoli maksoi sotakorvaukset miehityksen uhalla. Sitä isomman tahtoon taipumista kutsuttiin suomettumiseksi. Todistimme jälleen, että poliittinen mielipide meni tieteen ja ihmisoikeuksien edelle. Siitä Halmeesta ja politiikasta puheen ollen, niin Halmekkin olisi tänäpäivänä pronssi-sijalla eduskunnassa. Todellisuudessa sinne laitokseen ollaan marsitettu enemmän ja turhaan ihmisiä kuin asian parissa työskentelee henkilökuntaa, joten kyllä siinä pitää olla daavidintähti rinnassa jos kaasukammioon ilman vastarintaa aikoo kävellä.
Täytyyhän täällä jotain tekemistä olla ja itseppähän olette vetäneet itsenne eri porukoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658