Parannus on tehtävä täällä ajassa
TEE PARANNUS
10
141
Vastaukset
- Lääkäritäti neuvoo
Jos et itse osaa,, teetä se ammattihenkilöstöllä.
- Everlast-
Ehdottomasti nyt kannattaa tehdä parannus ja erota vl-liikkeestä. Ei tarvitse kaavakkeitta etkä mitään byrokratiaa. Pelkkä rehellisyys riittää.
- Vaude!
Mahtava keskustelun avaus!
Varmaan vl-veli mietti tuota 2 vk ennenkuin laittoi palstalle.- Rikos on ajallinen..
Kyllä SRK ja sen puhujaveljet ovat miettineet kovastikin sitä, ettei kannata lopettaa lasten raiskaamista "täällä ajassa", koska silloin "repostellaan muiden synneillä"!
Mutta kun lapsen raiskaaminen on RIKOS!
Ja rikosten sovittaminen onnistuu vain täällä ajassa. Syntien puolesta jokainen SRK:n vasalli saa ihan itse valita, että sopiiko ne täällä ajassa vai lähteekö iäisyyteen vakavat synnit tunnollaan, mutta rikos on silti sovitettava TÄÄLLÄ AJASSA! - varmasti totta
Rikos on ajallinen.. kirjoitti:
Kyllä SRK ja sen puhujaveljet ovat miettineet kovastikin sitä, ettei kannata lopettaa lasten raiskaamista "täällä ajassa", koska silloin "repostellaan muiden synneillä"!
Mutta kun lapsen raiskaaminen on RIKOS!
Ja rikosten sovittaminen onnistuu vain täällä ajassa. Syntien puolesta jokainen SRK:n vasalli saa ihan itse valita, että sopiiko ne täällä ajassa vai lähteekö iäisyyteen vakavat synnit tunnollaan, mutta rikos on silti sovitettava TÄÄLLÄ AJASSA!Niin, parannus on tehtävä täällä armonajassa.Kaikkien .
- Vaikea päätös
Minä aion tehdä lopullisen parannuksen, meinasin jo eilen illalla, mutta epäröin vielä. Kävin katsomassa eroakirkosta.fi sivustoa ja tuntuu, että muuta vaihtoehtoa ei ole. En halua olla osana evankelis-luterilaista kirkkoa, joka antaa raamatunvaistaisten kauheuksien muhia keskuudessaan. Miten tällaista törkyä ja saastaa julistava lahko voi olla osa Suomen kirkkoa? Voin palvella Jumalaa aivan yhtä hyvin täysin yksityishenkilönä.
- uskothan, että
Kirkko pärjää hyvin ilman sinua.
- VL
Itsekkin olen suunnitellut eroavani VL-liikkestä!
- uskovainen......
Sama täällä. Ei tunnu hyvältä olla niin jumalattomassa liikkeessä.
- ent.vl
Parannus tarkoittaa ykseyttä. Esim, mies ja nainen ovat yhtä. Silloin ollaan jo täällä ajassa kuin enkelit Taivaassa eli Jumalan lapsia.(mm.Luuk.20:34eteenpäin) .
Vl ei siis ole Jumalan lapsi, kuten ei moni muukaan.Sitten joskus jokainen(1.Kor.15:19..).
Jumalan Valtakunnassa ei naida eikä lisäännytä. Näin Raamatussa todetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671