yksinäinen voisi tehdä viikonloppuna?
Mitä
10
164
Vastaukset
- s.ö.s
Vietä palstalla mukava viikonloppu.
- Mitäs jos
lähtisit vaikka ihmisten ilmoille?
- Niin..
Älä tee mitään. En tee minäkään. Mukavinta tällä hetkellä elämässä on nukkuminen.. Jos siihen on vain mahdollisuus.
- Jatkan et
Tietty lenkkeily, lukeminen ja television katseleminenkin on ihan mukavaa. Sitä odottaa vain muuttoa sinne toiseen kaupunkiin, satojen kilometrien päähän.
- Unohdin tuosta et
Jatkan et kirjoitti:
Tietty lenkkeily, lukeminen ja television katseleminenkin on ihan mukavaa. Sitä odottaa vain muuttoa sinne toiseen kaupunkiin, satojen kilometrien päähän.
Mut miehiä en halua nyt elämääni. Sain sen verran tarpeekseni ihastuksesta ja hänen käyttäytymisestään.
Tästä lähin ystävät ja muut läheiset ihmiset ovat tärkeämpiä minulle. Ja se koiran pentu jonka olen ajatellut ottaa. - nököttäjä.
Niin se on kyllä ihanaa. Mutta en ole mikään nukkuja-tyyppi niin en pysty nukkumaan koko aikaa ikävä kyllä. Täytyy sitten vaan maata sängyllä.
- ihan sivusta vaan.
Unohdin tuosta et kirjoitti:
Mut miehiä en halua nyt elämääni. Sain sen verran tarpeekseni ihastuksesta ja hänen käyttäytymisestään.
Tästä lähin ystävät ja muut läheiset ihmiset ovat tärkeämpiä minulle. Ja se koiran pentu jonka olen ajatellut ottaa.Mä sain valokuvia koiranpennuista, joita ruokittiin pulloilla. Muutaman viikon vanhoja.
Jopas olivat suloisia. Mä en voisi ottaa koiraa kun asun yksin kerrostalossa.
Mutta, onnea sulle koiranpennun kanssa.
On se kivoja. - Niin..
nököttäjä. kirjoitti:
Niin se on kyllä ihanaa. Mutta en ole mikään nukkuja-tyyppi niin en pysty nukkumaan koko aikaa ikävä kyllä. Täytyy sitten vaan maata sängyllä.
No se.. En minä sitä kyllä ihan tarkoittanut. Vaan ihan yleisesti ottaen.. Täytyy sitä muutakin tehdä.. :)
- Niin..
ihan sivusta vaan. kirjoitti:
Mä sain valokuvia koiranpennuista, joita ruokittiin pulloilla. Muutaman viikon vanhoja.
Jopas olivat suloisia. Mä en voisi ottaa koiraa kun asun yksin kerrostalossa.
Mutta, onnea sulle koiranpennun kanssa.
On se kivoja.Niinhän ne on.. :)
Ei minullakaan ole vielä sitä koiranpentua mut ehkä sit joskus kunhan siihen tulee vain tilaisuus. Itsekin asun tällä hetkellä kerrostalossa enkä tosiaan mielellään tänne ottaisi koiraa. Tiedän ettei se ole helppoa.. Postinjakajat sun muut..
- mököttäjä : /
Otas vaikka yhteyttä siihen ikävöimääsi ihmiseen jos et ole sitä vielä tehnyt ja sen on suinkin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251