Mitä mietit sillä hetkellä, kun katsoit minuun?
Ilmeesi painui mieleeni...jäi mietityttämään..
Onhan
19
430
Vastaukset
- noin suunnilleen
milloin tämä tapahtui
- kaikki hyvin?
tänään
- menetetty sielu
Ei ole! Elämä potkii ja mikään ei kiinnosta. ;(
- mietti i
Onpas kusipää...
- ZZzZzzzzzzzzzzzzzz
Mietin et olipa helposti vietävissä oleva nainen. Heti kun ongelmia, niin vaihtui kohde. Hutsu ja letun sekotus!
- äläpä hutsuttele
ZZzZzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:
Mietin et olipa helposti vietävissä oleva nainen. Heti kun ongelmia, niin vaihtui kohde. Hutsu ja letun sekotus!
Se on hyvä että pistää tuollaiset ukot kiertoon ja jos joku on hutsu niin se on kyllä sun äiti.
- Mä en ymmärrä sua
Mikään ei oo hyvin...
En usko sitä mitä mulle kirjotit, mut miks kirjotit niin?
Näänhään mä ja tunnen. Tiedän...se ei oo niin, ku kirjotit mulle.
Mä en haluu näin. Haluun sinä ja minä...me.
Ei sala rakkautta. Mä hajoon tähän kokonaan.- tänään siis
katsoit ? missä ?
- Mä en ymmärrä sua
tänään siis kirjoitti:
katsoit ? missä ?
Kyllä tänään.
Paikasta en sano mitään.
Siksi mä jatkan sitä minkä alotin ja siksi mä en aio luopua tunteistani.
Kirjotan tänään niinku tein eilenkin, koska rakastan ja HALUAN RAKASTAA... - no hitto vie
Mä en ymmärrä sua kirjoitti:
Kyllä tänään.
Paikasta en sano mitään.
Siksi mä jatkan sitä minkä alotin ja siksi mä en aio luopua tunteistani.
Kirjotan tänään niinku tein eilenkin, koska rakastan ja HALUAN RAKASTAA...kai se pitää sanoo sille ihmiselle itelleen eikä jokaiselle nimettömälle kirjoittajalle, tässäki ketjussa sää oot rakastanu jo kahta !
kuka on kirjottanu sulle ja mitä ja missä ?
sää pilaat ite kaiken tolla sähläämisellä, ei vierasta ihmistä voi koskaan rakastaa
toi on nettileikkiä mitä sää pidät. - Täydellinenkö oot
no hitto vie kirjoitti:
kai se pitää sanoo sille ihmiselle itelleen eikä jokaiselle nimettömälle kirjoittajalle, tässäki ketjussa sää oot rakastanu jo kahta !
kuka on kirjottanu sulle ja mitä ja missä ?
sää pilaat ite kaiken tolla sähläämisellä, ei vierasta ihmistä voi koskaan rakastaa
toi on nettileikkiä mitä sää pidät.No sehän on hienoa, jos sä olet täydellinen ihminen. Ja tiedät mitä joku on tai ei ole tehnyt.
- soronov-tyhjää-ohi!
en yhtään mitään!
- sydärin sain
Hengitä,hengitä..ihan rauhassa..! sydän sykähti kun suhun törmäsin. Millanenkohan ilme mulla sitte oli, kun sen muistat.. :D
- Nainen eräässä paika
Mietin, että ai katsos, olet töissä.:)
- --
Mietin, että meidän pitäisi olla yhdessä.
- Eteenpäin väkisin
Niin pitäisi -siis miksi emme uskalla olla yhdessä?
Näin ei ikävä haihdu ikinä ja on surullinen olo.
- ei kuulu sulle enään
Mene muualle virnuilemaan senkin selkäänpuukottaja.Että sellanen se ajatus oli.
- tänään nähtiin
Ei ole hyvin, ei enää mikään. Ilmeeni oli täynnä surua, sillä sitä minä tunnen tällä hetkellä.
Mutta niin oli sinunkin silmäsi surulliset- kaikki hyvin
Niin oli, kun mua harmitti se aamullinen. En voi kertoa siitä enempää tässä, mutta usko, kun sanon, mulla ei ollut vaihtoehtoja :( Halua olisi kyllä ollut.
Mikä sua surettaa?
En halua, että olet surullinen. Kuinka voisin piristää sua...-halaus-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015