moi oon tällane nuori jäbä ja oon aatellu et menisin aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun ja sit vaikka maisteriks asti opiskelisin ja jotain ja mitä nyt oon kattonut noita keskiarvoja niin tienaa ihan hyvin näköjään kuus-seittemän tonnia. vaikken nyt ihan heti noihin ansioihin pääsiskään, mut niin jos mulle jäis asumis-, ruoka ja muiden kulujen jälkeen jotain 1500€ käteen niin oisko mulla varaa hankkia audi??
Varallisuutenne
8
248
Vastaukset
- möllinköllikkä
ei ole ja jos täällä moisia kyselet niin tuskin sinusta on kauppakorkeakouluunkaan.
- kyselijä2
niin siis tarkotin et kuussa 1500€ eli vuoden jotain 18 000€?? ja sitten parissa vuodessa 36k??? ja rahotuksellahan suurin osa autonsa hankkii et kuukausierä ois vaikka 800€ kolme vuotta??
- Noin juuri
Kyllä. Juuri noin Audit ostetaan yleensä. Mitoitetaan autolaina maksukyvyn mukaan ja sitten valitaan numero A4, A6, A8. Päälle vielä kasko ja lisätakuuturva ettei tule kuluyllätyksiä ... Mitä kalliimpi Audi, sitä suurempi laina.
- vastailija2
Mäkin ajattelin kirjoittaa internettiin provonviestin ja hihitellä sitten sille, mutten jaksanutkaan.
Heihei. - crfcgvh
Aaltomaisteri vetää sitten tuulipupremiumilla pitkin Espoota ja uskoo olevansa parempi kuin muut.
- mitsukuski
kaikki audistit ovat golfia pelaavia, itsekeskeisiä egoisteja
- sinikka...
ei sillä autolla oo niin välii osta joku halpa..kuka sitä autoo katselee.Pääasia on opiskelut.ja Valmistuttua osta vaikka hojota.
Töitäkään kun ei jatkossakaan kaikille tuu riittään.Osta si sit miljoonien talo hesasta läheltä ja auto joka kallis ja aina kapiutti..mieluummin liikkuu junas metros bussilla se fiksumpaa.Palkkakin semmoine tulee olemaan mil ei elä. - heh heh
Miksi ihmeessä pitäisi ostaa audi. Muita yhtä hyviä saat selvästi halvemmalla. Jos rinkelit keulamaskissa ei oo tärkeitä, niin osta Volkkari, Seat tai Skoda. Ihan samoja autoja, ne tavalliset mallit, mutta rinkelit keulalla on vaihtuneet muiksi ja peltiä väännetty eri muyotoon. Ja hintaa pudotettu reippaasti
Toisaalta käy nyt rauhassa peruskoulusi loppuu ja pyri sitten lukioon. Sen jälkeen sulla mahdollisuus pyrkiä vaikka aalto-yliopistoon.
Iän myötä järkikin kasvaa useimmlla autoasioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015