Miten ihmeessä voisi saada palstan Helsingistä?? Haluaisin harrastelijapuutarhuriksi.
palsta Helsingistä?
7
480
Vastaukset
- wtg335y54yu56u
hmmm... ootko kokeillut Sipoon suunnalta, niillä joillain voisi olla joku palsta siellä vuokrattavaksi.
- HobbyFarmer
Minä lähetin pari vuotta sitten maaliskuussa sähköpostia lähellä olevaan palstan puheenjohtajalle. Ja ihme ja kumma, mutta sain palstan sieltä jo saman vuoden kesäkuussa. Kannelmäen ja Malminkartanon välistä.
- Elontien viljelijä
Palsta-alueiden ilmoitustaululla on yhdistyksen sihteerin puh. nro. Soita hänelle. Useilla alueilla on vapaita palstoja.
Hei, minulla on puutarhapalsta ja etsin henkilöä, joka jakaisi palstan kanssani.
Vaatimukseni tälle vuodelle olisi, että ko henkilö hoitaisi koko palstan. Syy terveyteni. Olen valmis myös jatkamaan seuraavinakin vuosiana yhteistyötä. Tämä vuosi on jo maksettu, joten ei tarvitsisi maksaa mitään. Ainoa edellytys että
raivaisi nyt olemassa olevan palstan. Palsta on vanhan porvoon tien varrella, Mellunmäen kupeessa. Toivoisin myös luonnonmukaista viljeliää.- Tarjoukset huomioida
Olisi myynnissä Vihdistä 8830 neliötä peltoa/pusikkoa lähellä Nurmijärven rajaa. Vieressä pieni puro Konnontien liittymän kohdalla, muuten tila rajoittuu Hyvinkää-Hankotiehen. Sopisi useammalle palstaviljelijälle. Matkaa Hesaan noin 50km.
Tarjoukset 050-3572716 - Hgin kaupungin sivut
Etsippä netistä, nykyisin näitä palstoja pitävät yllä yhdistykset, mutta löytyvät kyllä kun etsit helsingin kaupungin sivuilta. Jonotusajat ovat pitkät, saat palstan kun joku luopuu omastaan. Ja sitä pitää viljellä myös, muuten menettää vuokraoikeuden.
- Annalalainen
Harmihan se on että terveys pettää eikä jaksa enää viljellä palstaa. En kuitenkaan lähtisi hyyryläiseksi. Tilanne lienee sama kuin miniäksi maataloon. Palstan varmaan saa kun jaksaa jonottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776