vastatkaa:

Miehet,

Oletko koskaan itkenyt ikäväsi kohteen vuoksi?

5

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neljän tähden mies

Itkin melkeinpä päivittäin pari viikkoa eromme jälkeen, sitten myöhemmin silloin tällöin.

• rakkauttako?

Suhteen jota ei oikeastaan ollukaan, tapahtumat satutti ihan perkeleesti (toinen osapuoli tahallaan?) ja kyllä siinä muutama kyynelkin vierähti. Omaa harjakuvia syyttäminen paljosta, muttei se paljoa löhduta... ja kaiken tämän jälkeen vieläkin haaveilee ja toivoo, että pystyiskö meistä vieilä jotain tuleen. Varsinkin jotkut pienetkin tapahtumat ja krijoitukset näihin ajaa. Hän on mun mielikuvissa maailman täydellisin nainen. noh, turhia haaveita, molemmat ovat kantansa ja tunteensa kertoneet ja sanat on sanottu jo aikaa sitten. pitäis yrittää unohtaa ja lopettaa näiden selaaminen ja yrittää kaikesta huolimatta unohtaa.

• Mitä hän

kertoi tunteistaan ja miten hän sinua satutti? Jäi vähän ihmetyttämään, kun epäilet että tahallaankin olisi niin tehnyt...

• pentagrammary

Mua satutti häne aina ilkeämmältä tuntuneet torjunnat, ja samaan aikaan vehtailut mulle lähteisten kaverien kannsa (joita ei ole paljoa). Tollasesta tulee aivan helvetin epäkelpoi olo, josta on vaikee nousta kunnolla taas yrittään jotain, niin että olis uskoa itteensäki. Ei mulla oo sinänsä sanomista muiden tekemisistä, mutta jotain syvää tunteettomuutta ja välinpitämättömyyttä mun lämpimiä tunteita kohtaan siinä tuntui oli.

• Täytyy myöntää

Oliko se sitten turhautumista omaan itseensä vai ikävän takia? Ehkä molempia, mutta onhan tässä näin käynyt muutaman kerran. Ja varsinkin, kun oli noita pimeitä iltoja, niin se pahensi asiaa. Mutta, kun on sielultaan kuitenkin herkkä
      ja romanttinen ihminen, niin ei kai se ihme ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      6939
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      49
      4024
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      7
      1684
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      49
      1588
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      96
      1485
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      260
      1376
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      1
      1311
    8. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1158
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1096
    10. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1072
    Aihe