Jotenkin, alkaa tulla mitta täyteen tätä höpsöttelyä ;-) Pitäisi uskaltaa tai antaa olla. Mielummin tietysti se ensimmäinen ;-)
Olen tullut tänne purkaakseni ajatuksiani ja tunteitani, ja nyt se on tehty. Alkaa levy toistamaan itseään, itseään ja itseään. Täällä sanomani on totta, isoja tunteita, vaikka emme ole katseita, hymyjä ja juttelua pidemmälle edenneet. Ihmettelen itsekin mistä tää kaikki on tullut. Harvoin se näin kolahtaa.... Sussa on jotain niin käsittämätöntä.
Tunteeni eikä haluni on kaikkea muuta kuin hölmöä, mutta kirjoittelut saa jäädä. Heitän viimeisen oljenkorjen tähän toivottomuuden mereen. Olemme olleet yhteydessä eilen ja tänään kahdella medialla irl lisäksi useita kertoja. Laitan myöhemmin numerosarjaa ketjuun. Jos pystyt jatkamaan sarjaa, olen korteni löytänyt ja toimin sen mukaan. Lupaan uskaltaa, vaikka kuinka pelkään ;-) Lupaus on kunnia-asia.
Nyt sitten saa olla viimeinen viikko tällä edes lukemassa viestejä, sitten ollaan oikean elämän varassa ilman oljenkortsia ;-)
****lle
6
457
Vastaukset
- uskallusta peliin
Jopa ilman tätä viestiä.. Olen odottanut..
Uskalla mies jo! ;) - ****lle
Torstailla alkaa 13:23, 19.40, 20.04
- Jälkihuomautus
Ja nää ei sitten oo mitään lovelove-viestien aikoja, niitä ei oo lähetelty. Ei olis tarvetta täällä hörhöillä, jos olis voinut sellaisia lähettää ;-)
- Oikea kohtaaminen !
Vastaan epävarmana - tähdet täsmää. Minä olen lähettänyt tänään kolme tekstaria poikkeuksellisesti ja olen valmis muutoksiin. Ja "ohi kulkenut läheltäsi".
Toivon pelostasi huolimatta, että toimit niin, että minulle ei jää tunnetta, että vain minä olen rakastunut. Olen sen sinulle ilmaissut parilla eri tavalla - arka olen minäkin rakkausasioissa. Se vaikuttaa niin syvälle, että sitä ei uskalla kauas huudella. Unohtaminen on mahdotonta.
Rohkaisen oikeaan kohtaamiseen, en syö, vaikka jännitänkin.- ****lle
Perjantaisissa ei ole yhtään tekstaria eikä mitään henkilökohtaista. Tekstarit hän olisi laittanut siihen numeroon, jonka tietää... muista numeroista yksi tosin ei käytössä, aika paha olisi jos siihen viestejä lähettelisi ja en viestejä siksi saisi :-) Tunteita ei ole kumpikaan tunnustanut, mutta kohtuullisen läheltä tänäänkin "ohitettu". Klo 19.37 laittamani listan pitäisi kyllä täsmätä (ellen sitten ole tehnyt kirjoitusvirheitä), jos olisit hän.
Perjantai alkaa 9:18.
Tavallaan kyllä helpottaa, että pääsee täältä pois. Toivottavasti jotain oikeaa tulisi tilalle ;-)
- ****lle
12.12, viimeinen jää sinulle. Ja sitten suunnittelemaan päivän ohjelmaa, kun kerrankin on vastuistaan vapaa :-) Vuoristospinningillä ajattelin aloittaa, jos vaikka kiksit irtoaisi ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989