No niin.... kakkahommiin siitä lapsukaiset. Isot ja komeat miehet kääntää kylkeä ja lähtee bodaamaan, naurattamaan naisia xD
PiKKu-PoiKiEn KeSäTyöT xD
4
122
Vastaukset
Lyön vaikka vetoa, että peilissäsi ei tule vastaan iso komea mies vaan hintelä ja ruma nörtti, joka nauraa omille jutuilleen.
- totuuden kertoja,,
Tällä kertaa janne on kateellinen siitä että ei ole ikinä saanu kestöitä ei edes niitä paskahommia, niin pitää tänne käydä sitte avautuun taas jälleen kerran,,,
tomegle on täysin oikeassa, hintelä ruma nörtti se tuo jannepoika on,
Ps.. jannea ei hullukaan voi mieheksi sanoa. - J33. *postimies*
Ai kateellinen? Kyllä mä olen hei kesätöitä vääntänyt, olen jakanut ilmaislehtiä niin paskasäässä kuin sateellakin. Muutaman nipun heitin menemään kun alkoi vituttamaan mutta kyllä siitä aina rahaa käteen tuli ja tuli potkujakin :)
Mutta on tehty kesähommia vaikka olis voinut jäädä tekemättäkin! - J33 the loser king*
Säähän oot sitte vittu itekki nössö ku töitä oot teheny. puhuit ittes pusssiin jannepoika:D eikö muka edes hävetä`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762429SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis191637- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis521516Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341366
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741039