ei ikinä mitään saunalahden palveluja, laskuttaa kyllä osaavat ja asiakaspalvelussa änkyttää paskaa laskutuskausistaan, täysiä huijareita
VÄLTTÄKÄÄ SAUNALAHTEA
7
335
Vastaukset
- joo joo ......
Hyvin toimii, ei mitään häikkää, olen ollut asiakkaana 12 vuotta ja aina pelaa. Nytkin on 10 meganen netti ja on ihan oikeesti 10 megaa, ei 8 pilkku jotakin, ja hinta on 23,90,€ kk, elikkä kohtuullinen hinta. Formulat näkyy hienosti eikä maksa mitään.
- halpaa ja toimivaa
Samoin, katkonaisesti asiakkaana noin kymmenisen vuotta. Nyt langaton netti 2€/kk (mobiilikaista nopsa, josta puhelin ZTE blade myyty voitolla eteenpäin)sillä katselee hienosti "laitonta" tvkaista.fi verkko-tiki-boxia.
Kaikilla ei ole varaa siihenkään, näemmä. - Saunalahti huijaa
Saunalahden viesti:
"Hei, poikkeuksellisen kertymän vuoksi Internet ja wap -liikenne on estetty liittymästänne. Terveisin Saunalahden asiakaspalvelu 0942430456"
...ostin 40EUR:n tikun, sama viesti. Tein 2 vuoden sopimuksen ja sama viesti surffailun jälkeen. Minusta rikkoo sopimusehtoja, "poikkeukselli[nen] kertymä" on vale -- normaalia nettisurffailua.
Nyt netit on katki ja laskut sen kun tulee.
SAUNALAHTI ON HUIJARI!
Vaihdan operaattori.- @ @ @
vaihda ja äkkiä, saunalahti on persläpi
- on kai vaihdettava
9 pv ollut 2G yhteys helvetin hidas .Saunalahti ei taida haluttakaan korjata yhteyttä.
Nopeudet huonommillaan DL 31kt ja UPL 17kt.
3G oli kuitenkin 2-8 MB - Saunalahti Ei Huijaa
Korjaan virheen.
Ongelma olikin osin minussa ja sekavissa ohjeissa, sekoilin korttien kanssa. Lyhyesti: "Jos ostat prepaid kortteja, se tunnuskoodi toimii vain sil ks kortilla!".
Eli se prepaid netit ei toimi perinteisten korttien kanssa vaik se ottaa sen koodin vastaan -- lue uusiksi niin et saa tuhansien eurojen laskuja!
VERTAILU: Saunalahti VS DNA
Toisin kuin useat haukkuvat Saunalahtee, voin suositelle sit, koska DNA on paljon pahempi. Olen nyt saanut pari kertaa usean tuhannen euron laskun, kun sekoitin netti -sim-kortit tavallsiten SIM-korttien kanssa. DNA ei varoita yli-suurista laskuist toisin kuin Saunalahti (esti liikenteen). DNA otttaa rahat asiakkaata -- ja jopa opiskelijoilta. Saunalahti varoittaa asiasta -- ja antaa anteeksi virheen ekalla kertaa muutam euron hintaan, reilua!
Saunalahti antaa blokata Data-liikenteen veloituksetta. Se ei ole DNA:lla edes mahdollista!
Suosittelen siis Saunalahtea! Itsel kymmenii liittymii -- tavallisii, prepaideja ja nettei -- ja on tosi jees kun voi olla varma ettei alaiset voi sortua samanaisiin virheisiin.
Ottakaa siis ihmees Saunalahti!
Pahoittelen virheellist viestii, Saunalahti rules.
Kiitos asiakaspalvelulle! - huijatuksi tuleminen
Itse olen jo toista kertaa selvittämässä saunalahden kykyä laskuttaa LIIKAA asiakkaalta.Luvataan ummet ja lammet ja liittymää siihen ja siihen hintaan, kuitenkin laskutus on aivan toista.Jos ei itse tarkkailisi laskua koko ajan, ne voisi vedättää aivan koko ajan. Tämä on jo toinen kerta kun sähläävät laskutuksen kanssa. Viimeksi laskutettiin jo kauan sitten irtisanottua mobiililaajakaistaa.Kun tästä irti pääsen, en enää ikinä käytä saunalahden palveluja, kurkkua myöten täynnä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957