Tuomiot varmaan pienempiä kuin m Ahdesojaan kohdistunut netti loukaus.
Nainen väitää Lyyyran repineen hiuksista lyöneen kasvoihin ja kaataneen ravintolan latialle
Korvaus vaatimus 250 ja lääkärinkuluja.
Lyyran kertomus.
Kävin Siwassa ostamassa 2 pussia juustonaksuja joloin paluumatkalla tapasin tutun londi ja otimme parit ryypyt hänen viinipulostaa ja lähdimme Ale bupiin mutta se oli jo kiinni joloin menimme Henrysbupiin.
Kävimme ravintolan naisten vesassa otamassa tyypyjä joloin leidi kysyi häirisiikö jos pisaan samalla,sanoin etei häirinyt,mutta pokka oli petää kun leidi pieraisi kiuuluvasti (oli siinä ilmanhenki tikulla) kun leidi poistui pöntöltä pyysin häntä olemaan hetken hiljaa jotta sain kustua,hän vielä käski laskea kanen alas jotei huomataisi miehen k'yneen siellä.
Kun istuin baarijakaralla yhtä äkiä käsi kiertyi kaulani ympärille ja minut kiskaistiin latialle ja puristetiin kaulasta niin voimakaasti etei henki kulkenut.
Tuosta tuli mieleen kun sotahomia harjoiteltiin sillä tavalla opeteltiin surmaamaan vihollinen huomaamatta niska nikaman murtamisella.
Asianajan mielestä kanataa tunustaa kun vastassa on naistuomari.suurinpiirtein näin.
Oikeuskäsitely 9/5/ klo 10.30 Kuopio
Toinen juttu nieman hankalampi mutei niin suuri kuin M ahdsojaa kohdistunut nettiloukaus.
Nainen kertoo asuneensa viikon Lyyyran luona joloin Lyyyra opetti lataamaan erilaisia aseiden lpaita jolloin sormeni oli kipeytynyt.
Lyyra kävi alkosta ostamassa iseleen pullon kirkasta viinaa ja Gampiina viinaa itseleen ja minulle pullon punaviiniä.
Siten Lyyyra halusi sexiä mutta hänellä ei seisonut jolloin hä syytti mina että olin tehnyt hänestä impotentin.(oltiin sinä päivänä kyllä jo vedetty 3 varvia)
Seuraavaksi Lyyyra rupesi hakaamaan minua nyrkillä päähän ja potkimaan kunfuu potkuilla vartaloon.
Olin pukeutunut pelkään kimonoon ja kun yritin keitiössä pukeutua Lyyyra potkaisi minut keitiön nurkaan.,selvisin asunostaulos ja naapuriin turvaan.
Sitten oli vielä selainen jutty että Lyyyra yriti lyödä samurai miekalla kättäni poikki kysyen katkaistaanko ranteesta vai kyynärvaresta.Pelkäsin henkeni puolesta.
Vanha hyvä ystäväni kertoi Lyyyran uhaneen tapaa minut ja palioitelevansa ja latavan jäänökset roskiin.
Lyyyran näkemys oli selainen kuulustelussa en oikein muistanut mitää.
Tapahtumien kulku oli se kun pyysin leidiä osalistumaan kustanuksiin hän joi mäyriksen päivässä,sai hän juopohuluus kohtauksen ja alkoi rikoa esineitä jolloin käskin vetää lumput niskaan ja häipyä.
Kun sain hänet oven ulkopuolelle ja kun hän ei meinaut poistua potkaisin hänen suuntaansa mutta potku jä puolenmrtrin päähän hänestä mutta hän kirkaisi eritäin kuuluvasti ja se toistui kun naapurin ovea avatiin menin asuntooni jatkamaan ryypäämistä
Ei tämäkään ole niinvakava juttu kuin se nettiloukaus.
Hyvää kevään jatkoa.
Lyyyra taas oikeudessa kaksi naiseen kohdistunutta pahoinpitely
Lyyyra
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184