ja hel_vetin pirikoukussa. nyt laskuissa. oerkele. mistää ei tuu mitää, ite oon ryssiny koko homman. muutin jämsästä helsinkiin, koska velkojat perässä. kolme douppikamuu kateissa. pakoilen. elämä tuntuu ihan turhalta ja piikki sisältöineen on mun rakkaus, himo, jota ajattelen koko ajan. muija oli, mutta jäi helsinkiin. se oli huora ja heponarkki. mut helvetin tärkee, mun ainoo oikee ystävä. muut ajattelee vaan omaa etuaan, aineita tai rahaa. tekee mieli vaan lisää, lisää, lisää. mun mieli on kaapattu, en pysy enää kontrollissa. mitä teen? en voi vieroittautua laitoksissa, aina jotain reittiä jooku kuulee ja pelkään henkeni edestä. liikaa velkoja. tolet on helvetin korkeella. haluaisin olla kuivilla mutta en pysty. en halua. elämä on tuskaa. masentavaa. turhaa. sitä vaan ett älä haksahda ite. tai ihan vitun sama mulle, saatna niiku kaikki.
oon narkkari
19
1368
Vastaukset
- sellaista se elämä o
Oma serkku oli kanssa 7 vuotta narkkari ja vaikka kaikki vaikutti toivottomalta niin nyt 10 vuoden päästä vaimo ja lapsi. Kyllä se elämä hymyilee ajan kanssa. Juttele sukulaistesi kanssa veloista tai muuta toiseen kaupunkiin vieroitukseen. tämä seudun vaihto auttoi omaa serkkuani. Kyllä se elämä sinullekkin jaksaa hymyillä kunhan et luovuta ! kaikkea hyvää sinulle ja toivon todellakin että pääset eroon tuosta myrkystä.
- Toivo on tärkein
Näin narkkarina äitinä kiitän sinua kauniista sanoistasi, jotka antoivat myös minulle toivoa.
AP:lle toivon kaikkea hyvää ja ennenkaikkea sisua päästä aineista eroon ja pikkuhiljaa jaloilleen.
- last speed
kiitosta. mitä tohon ehdotuksees tulee, niin omalla kohdalla sukulaiset ei hyväksy riippuvuuuttani ja olen aiheuttanut heille jo tarpeeks tuskaa, joten en usko heidän haluavan mua takasin elämäänsä. Molemmin puolin kipee asia, en nyt ala tässä kertoileen nuoruudesta sen enempää. Tuntuu, että kaikilla ennakkoluuloja ja eivät ymmärrä että oikeasti olen ihmisenä paljon muutakin kuin nisti. Määrittelevät mut huumeenkäytön ja mun tekojeni mukaan. Perheen kanssa on välit poikki, en ole nähnyt 3 vuoteen vanhempiani. Kantapubista löytyis aika varmasti, ei ole ollut tarvetta nähdä heitä. Ikää on sen verran(26), että "pitäis" olla jo työ ja pikkuhiljaa perhekin. Oon pudonnut kärryiltä ja takas kyytiin pääseminen tuntuu liian voimiavievältä sekä henkisesti että fyysisesti. Pirun kovan työn tehnyt serkkus, kyllä tää muuttua voi, mutta kun kuljeskelee sellasis porukoissa missä kaikki vetää vieressä kamaa ja rikollisuus arkipäivää, niin suunnanmuutos hankalaa. Ei tarvitse tulla sanomaa, että itsepähän olen seurani valinnut. Näinhän se on, olen ajautunut samanhenkisten seuraan, mutta tällä hetkellä en pysy kuvittelemaan itseäni "hienosto" perheen isien/äitien seuraan. Oletan, että elämä tuntuis normaalin tasapaksulta ja tylsältä. Näinhän ei aina ole, mutta olen koukussa jännitykseen, adrenaliiniin ja kapinallisuuteen. Se on osa luonnetta, syvällä, ei se lähde pois musta kirveelläkään. Tässä vaikeeta on, että uuden satsin sais vaan yhellä puhelinsoitolla. Vastustaminen käy voimille enemmän kuin mikään, varsinkin kun ei ole töitä, niin päivät tuntuu tylsiltä- .Ihmisten ilmoilla oon silti yöelämässä, baarien pubiruusut ja sen sellaiset ei houkuttele. En halua tälläistä rappio elämää, mutta aina olen hulttionuori ollut, vaikee muuttua. En halua. Helvetti . Asiaa kun miettii niin muija olis se ainoa, mitä tarvitsen. Haluan vaan olla onnellinen. En tartte mitään muuta.
Ja vittuilijat, älkää vaivautuko kommentoimaan. - .d
Joo itekki oon vetäny 1000 vuotta kamaaaaa ja ei tästä tuu mittäään. :D
- Nappi tai kaks, trip
Ei tule. jo 1000 vuotta. luulis tulevan. mutta ei tule. älä luule. LUULIJA
- Valistaja ajatelkaa
joo neljä miljoonaa vuotta vetänyt, oon narkki. ai niin ja kaikki alko tietysti pilvestä, nytkin vedän neljä sataa gra,,aa päivässä. älkää alottako tai ihan wittu
sama. älkää ottako huume, alkaab kiroilemaan ja äiti jätti jos kolme ja puoli miljoonaa vuotta.
Ooon narrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkari, olen narkki, narkomaani, nirrki, isto, hussi, alanarvolainen talonen ja kova valistustyöntekijä, mut pää ei kestä.
Huumeiden vastustaminen on myös kätevä tapa kanavoida vihan tunteet ja päivitellä mummojen kanssa huume. vaara rikos huume- "smallfox"
mun eno on myös narkkari,istuu linnassa huumeiden takia.On se narkin elämä aika kovaa mitä on pyörinyt narkkareiden seurassa.
- Vene ja eno=ei hyvä
"smallfox" kirjoitti:
mun eno on myös narkkari,istuu linnassa huumeiden takia.On se narkin elämä aika kovaa mitä on pyörinyt narkkareiden seurassa.
Minä olen eno. istun linnassa huumeiden takia. On se narkin elämä aika kovaa mitä on pyöriny narkkareiden seurassa.
olenkohan sinun eno "pienikettu" (huomaatko että osaan vähän enklantia) mä kysysin vaan. Jätä natsa, no jätä ny, edes heikot.
- Narkkarin äiti
Oletko koettanut hakeutua hoitoon?
Kaikki lähtee omasta halusta ja homa etenee sisun avulla.
Ei varmastikaan helppoa, mutta siitäkin selviää.
ÄLÄ heitä hanskoja tiskiin, vaan hae apua! - kannabistimän
Ei huumeisiin voi jäädä koukkuun eikä ne aiheuta ongelmia joten kirjoituksesi on provo.
- vaktaa
Kannabikseen jää aika harva "koukkuun", mutta muilla huumeilla (alkoholi, tupakka ja kahvi mukaanlukien) se "koukuttuminen" on paljon helpompaa.
- kahvilakko.
Niinpä, miksei kahvia sitten samantien kielletä laissa, sehän on kanssa haitallista liikaa lipitettynä, keksikääkin parempi selitys kun jotkut joutavat mielenterveyshäiriöt ja psykoosit, ja tuskinpa noikaan ihan kaikille tulee, hampulla on sitä paitsi paljon hyviä terveydellisiä vaikutuksia.
- Jarkko M
Kannabis aiheuttaa 70% kaikista psykooseista.
Testi tehty miljoonan kannabispaskan käyttökokemuksista.- Vaktaa
"Kannabis - maailman valehdelluin asia."
Vai 70 prosenttia? Miksei samantien, kun valehtelemaan asiasta lähtee, niin 100 prosenttia?
Oikeastihan se on niin, että muutaman prosentin. Saman verran kuin kofeiinikin, mutta paljon vähemmän kuin alkoholi. Alkoholi aiheuttaa Suomessa psykooseja useita satoja vuodessa, kannabis muutaman kymmenen, ja lisäksi joka päivä joku alkoholipsykoottinen tappaa tai pahoinpitelee jonkun Suomessa. Parhaana päivänä on usempia tapauksia.
- Voimia
ÄLÄ heitä hanskoja tiskiin, vaan hae apua!
- tiskihassishanska
Heitän mällit hanskaan ja sitten tiskaan
- jehovamän
mitä jos heitän hanskat tiskiin. tiskikoneeseen. kone tekee työn. minä olen työtön tiskaaja. tissit on ja kaksi niitä on , isoja. kikkeli on iso myös. olen isotissinen isokikkeli. koirat panee, ne jää nalkkiin. kalkkiin
Se on mukava asia että koirat saa pentuja. kuka jää ilman
- pUKKIjoulunTaikaaHIV
jUU Nark-Ari minäkin pieni poloinen. Autolla ajelen. varastetulla. Ilmankorttia. Umpisekasin.Juoksubensoilla. Tapan vielä jonkun, toivotaan että itseni. Menen syksyllä uimaan enkä huomannut etä meri jäätyi, nyt olen jumissa jäissä. kevättä odotan että voin uida. sorsatkin nauraa ja joutsen yksinäinen ilman nokkaa. sillä on buick auto, jenkki, kutosenkoneella. liian pieni. siis moottori. ja pippeli. on kyllä kurjaa. sanoisin jos osaisin puhua. en osaa sitäkään vielä aikka olen jo 38v. vai 48 vai 58. en muista. sekin hurjaa ja kurjaa. nyt menen vessaan, vedän vedot. piriä tai subua. runkkaisinko ensin vai jälkeen vai ensin ja jälkeen. pitää miettiä, syön kynteni ensin, kun ALOITIN sen jo tuntii sitten. vielä olisi varpaat. niitänon hankala imeskellä. jos olisin se joutsen niin minulla olisi pitkäkaula ja olsi helppoa kurkkia. mutta ilman nokkaa. kyhmynokkajoutseneläin. mutta ilman nokkaa. nokkakärryt olen nähnyt. nyt ei näy. lopetan. kun lanka muuttui karvaiseksi ja kiharaksi. en vittu voi saada vittua kun olen vittu. eli kyrpää voisin saaada. saanhan. ja paljon huumeita. aloitamme varovasti heroiinilla se on porttihuume. se johtaa lopulta tupakanpolttoon ja tupakka TAPPAA!
- jarejavillekalle
Tarttuu..puree.vankilassa. salaa. homo en ole mutta miksen ole. olen jussi. kives. pussi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060