Palstalla riehuu edelleen, jälleen ja taas, huuhaa nimeltään Hiski, tosin hänellä onkin sata nimimerkkiä joiden suojista hän kehittelee postejaan.
yks, kaks, yks, kaks, naks naks ja taas tuuppasi Hiski kakkapostia meille ;D
Koska hän toistuvasti väittää osavansa tietoteknikassa liki kaiken ja koska hän toistuvasti väittää että minä en osaa mitään niin olen pyytänyt häntä suorittamaan todistavia toimenpiteitä.
Ensimmäinen pyyntöni koski linuxin swapia. Koskaan ja ikinä en saanut vastausta vaikka osaajalle vaihtoehtoja on useita.
Seuraavaksi pyysin häntä antamaan minulle Windowsiin liittyvän ongelman jonka ratkaisemalla voisin todistaa että hallitsen myös windowsia.
Kumpaankaan en ole saanut järkevää vastausta mutta jostain "kyrvän kurkkusuonen" puristamisesta hän alkoi vikisemään. Onhan se kai hyvä että minulla on suoni jota puristaa toisin kuin hänellä. Ja tänään sitä puristeltiin emännän kanssa eikä meillä kumallakaan ole mitään valittamista asiasta toisin kuin kanadan impotentti-heimon päälliköllä.
Hullun Hiskin aikakirjat
exergy
1
<50
Vastaukset
Joten.........?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780