Tiedän että joitakuita ärsyttää nämä spekuloinnit ja kyselyt ja arvailut, mutta katotaan nyt kuitenkin mitä vastauksia tulee...
Eli kumpi ois oireiden perusteella todennäköisempää:
Menkat 3 päivää myöhässä joko ois nyt dpo 17 TAI dpo 13, pohdin kummastakahan ois tärppi käynyt. kun ovistikku antoi hailakkaa viivaa näitä edeltävinä päivinä josita lasikin oletetut ovikset, vahvaa plusovista en saanut tikkuun bongattua, tikutin kp8-eteenpäin,mutta en ollut niitä tikkuja aiemmissa kierroissa käyttänyt, ja minusta ne oli hailakat muutenkin.
No asiaan. (kiero on muuten lyhyt ollut "aina")
kp8 miehen kanssa yhdyntä
kp9 ovistestissä haalee viiva. illalla älyttömät limat
Kp 10 aamulämmöt nousi 0.4 asteella. mutta hitonmoiset limat oli edelleen
kp13 myös haamu ovistestiin, melkovahva viiva mutta silti haalee. Tänä päivänä miehen kanssa yhdyntä
kp 16 repivät kivut kesken kävelylenkin, kesti 5-10 minuuttia. sattui timakasti kohdun seutuville.
kp 18 aamulämmöt jo huomattavan koholla 0.5 astetta enemmän kuin oletetun oviksen aikoihin ja melkein asteen enemmän kuin kp1 alkaen mitattuna.
kp19 kolme tuntia yöllä pahoinvointia
kp21 tissit tuntuu alapuolelta kipeiltä
kp23 tissit tuntuu painavilta, "perhosia vatsassa" olo alkoi
kp24 menkat myöhässä. pissan väri muuttunut tumman keltaiseksi.
kp25 tuikkii silloin tällöin alavatsaan. etenkin kun yskäisi voimakkaasti
kp26 tosi huonoja yöunia. menkkamaisia kipuja alaselässä. Rinnat hirmu kipeet. Koko päivän kuvottava olo, ei voinut syödä kun etoi.
kp27 menkat myöhässä edelleen. alamaha pömpöttää. Rinnat kipeet. Ei muita oireita. paitsi pissan väri yhä keltainen, no keltastahan se on muutenkin :D Mutta siis sellasta tummaa. Lämmöt yhä reippasti 37 yläpuolella. normi lämpö siis ollut 36,1 kierron alussa.
Jos nyt ois dpo 13 menossa oisko jo noita ns. oireita jo esiintyny?
Negatiivistä tehny neljään testiin.
pillereittä oltu 10 kk, ei ehkäsyä,eli siis vauvayritykset menossa.
Menkat ei oo olleet ikinä myöhässä.
Mutta voihan ne tietenkin vielä alkaa. Vaikkakin jotenkin varma olo että tää on nyt sitä. Kovasti silti kiinnostAIsi että jos ovis oli silloin kp 10 niin miksi ei näy testissä ja jos tärppäsi kp 13 niin joko oireilisi.
No eihän tää oo kun arvailua,kukaanhan mulle ei mitään varmaa voi sanoa,tiedetään.. Mutta ajattelin kun täällä keskustelee jo raskautuneet, te osaisitte heittää jotain veikkausta mihin päin tässä kallistuisi ja mitä oierita teillä itsellänne tuntui alussa.
Spekulatiota
13
1087
Vastaukset
- tulisillahiilillä
Vielä semmonen et saako myöhemmin selville tarkemman hedelmöityspäivän?
- 32+2
Siis et ole tehnyt raskaustestiä? Kuukautiset voivat olla myöhässä muustakin syystä kuin raskaudesta sen 3 päivää.
Tee raskaustesti...
Eikä sitä ihan tarkkaa hed.pv. saa selville missään vaiheessa, ellei yhdyntöjen välissä ole pitkiä aikoja. - ytuyry64
mulla ainakin oli toi tumma virtsa ihan raskauden alussa.. ;) toivottavasti on tärpänny! :)
- jv arp9 uyw
Jos menkkojen myöhästymisen jälkeen testi näyttää negaa, niin tuskin olet raskaana. Jos kiertosi on säännöllisesti 24 päivää, kuten kertomuksestasi tulkitsen, niin ovulaatio on todennäköisesti tapahtunut 10. kp, jolloin olisit periaatteessa voinut tulla raskaaksi siitä 8. päivän yhdynnästä.
Millään muilla oireilla ei sitten olekaan tässä vaiheessa mitään merkitystä. Ei pitäisi vielä tulla käytännössä mitään oireita ennen kuin vasta joskus kuukautisten poisjäännin jälkeen. Karkeasti voi sanoa, että ne, jotka ovat raskautta pidempään haaveilleet, ovat saaneet negaa aina silloin kun ovat tulkinneet paljon raskausoireita ja sitten kun on se ensimmäinen kierto, jossa ei mitään oireita ole ja ovat varmoja negasta, niin se onkin plussaa. - joku vaan
Mulla kanssa lyhyt kierto ja olin raskautta yritettäessä monta kertaa varma, että olen raskaana, koska oli kaikenlaisia oireita, mutta testi näytti negatiivista ne muutamat kerrat, kun raaskin testin ostaa. Nyt olen raskaana eikä oireet pahemmin eronneet niistä kuvitelluista oireista, mutta testiin tuli kyllä kp 28 ihan selvä plussa. (Kierto siis oli usein 23-26 päivää.)
KOvasti toivon puolestasi, että olet raskaana, mutta omien kokemusten valossa snaoisin, ettet ole, koska testit negatiivisia.
Tsemppiä! - 20+6+++
Minä oireilin jo vahvasti ennen menkkojen poisjääntiä. Kierto 26 päivää ja vielä kp28 sain negatiivisen tuloksen.. Mulla oireina oli just tuollaiset kipuilut ja rinnoissa painava ja täysi tunne. Kp 31 plussasin :)
Jatka testailua!! Monet plussaavat vasta viikon pari menkkojen poisjäännistä- Lisäysedelliseen
Niin ja eikös jotku saa ovistesteihin toisen plussan juuri kun on tärpännyt? Jos raskaana olet niin ultraäänen perusteella selvitettävä laskettu aika kertoo sitten kumpi näistä oviksista oli se mistä kävi tärppi :)
- tulisillahiilillä
Kiitokset vastauksista =)
Jään siis odotteleman vielä.
Mun eräs tuttu sai raskaustestiin plussan VASTA 2 viikkoa menkoista, oli tullu pienet menkat, mutta myöhemmin selvinnyt että tärppi oli käynyt kaksi viikoa ennen niitä pieniä menkkoja, hcg arvo vaan ei ollut noussut.
On mulla joissain kierroissa ollut noita kuviteltuja oireita 100x enemmän kuin nyt, ihmettelinkin kun ei oo juuri mitään, kun on saanu lukee väsymyksestä ja mahakivuista ja ihan kaikesta.
Itse asiassa tunnen olevani pirteämpi kuin kuukausiin. Lämmönnöusu on tyietenkin tuonut sen että paleltaa iltaisin ja öisin hirmusesti. - nyt rv 27
mun kästtääkseni eka tulee limat ym oireet ja tämän oireilun jälkeen,parissa päivässä ovulaatio on ohi. Tapahtunee oireilun viimeisenä päivänä. Olen aina saanut positiivisen testivastauksen 3 vk ovulaatiosta ja kun kuukautiset on ollu muutaman päivän myöhässä. Ovulaatiohan tulee noin 14 vrk ennen menkojen alkua oli kierto mikä tahansa, ei siis keskellä kiertoa. Malttia vaan ei siinä muu auta,sen raskaustestin tekoon. Itse tuli raskaaksi viimeks niin että tunsin oviksen ja 3 seksi kertaa 2 päivänä oli.
- tulisillahiilillä
Sain eilen roskishaamun.
Eipä tässä muuta kuin raastavaa odotusta, kyllä tää on hermoja syövää,kun ei tiedä :(
Onkos täällä ketään jotka seuraa lämpöjä?
Onko luotettavaa? sama mittari, sama aika, sama paikka jne... - haamu on +
lopeta se vouhottaminen.
- 20+6+++
Roskisplussaan tai haamuun en luottaisi.. Monet halpismerkit antavat testiajan jälkeen vääriä tuloksia.. Tee muutaman päivän päästä uusi testi :)
- tulusillahiilillä
Joo ajattelin tulla kertomaan kuinka kävi. Kaksi haamuplussaa sain, eri testeillä, peräkkäisinä päivinä,sitten alkoi menkat :(
Olen todella pettynyt :(
Että näin tällä kertaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744