taitaa se niin olla et ei meitä ole luotu yhteen. Toisten kanssa kaikki sujuu paremmin, voisi sanoa että kevyesti tanssien!
Toisten kanssa helpompaa
15
266
Vastaukset
- olet oikeassa
Sen kanssa oltava kenen kanssa asiat menevät eteenpäin.
- Sen kanssa
on oltava, jolle oikeasti sydän sykkii. Jos tilaisuutta ei tule, se tilaisuus pitää tehdä.
- ed.
Sen kanssa kirjoitti:
on oltava, jolle oikeasti sydän sykkii. Jos tilaisuutta ei tule, se tilaisuus pitää tehdä.
Väärin. Oikean kanssa ne tilaisuudet tulevat tekemättä. Eihän sitä voi olla päivääkään erossa toisesta. Jos siis sydän sykkii.
- oikean tunnistaa
ed. kirjoitti:
Väärin. Oikean kanssa ne tilaisuudet tulevat tekemättä. Eihän sitä voi olla päivääkään erossa toisesta. Jos siis sydän sykkii.
Erinomaisen oikein sanottu. Kun on se oikea, niin vaikeudetkin tuntuu helpolta ratkaista yhdessä. Se ei tarkoita sitä, että pitäis olla sellainen kun toinen haluaa, vaan niin että hyväksytään sellaisena kun on. Kaikessa kauneudessa molemmat epätäydellisiä, vaatimatta olemaan yhtään mitään muuta kun on.
- Riittäisinköhän
oikean tunnistaa kirjoitti:
Erinomaisen oikein sanottu. Kun on se oikea, niin vaikeudetkin tuntuu helpolta ratkaista yhdessä. Se ei tarkoita sitä, että pitäis olla sellainen kun toinen haluaa, vaan niin että hyväksytään sellaisena kun on. Kaikessa kauneudessa molemmat epätäydellisiä, vaatimatta olemaan yhtään mitään muuta kun on.
Vaude!
Mistä sinut löytää? ; ) - Ei se aina noin mene
ed. kirjoitti:
Väärin. Oikean kanssa ne tilaisuudet tulevat tekemättä. Eihän sitä voi olla päivääkään erossa toisesta. Jos siis sydän sykkii.
Joskus pitää pitää nähdä itsekin vähän vaivaa onnensa eteen eikä tyytyä mihinkään helppoon nakkiin.
- ELÄMÄ ON:
Älä uhraa aikaasi moiseen pelleilyyn
- onnellinen puolestas
Mukavaa kuulla että se oikea löytyi sinulle :)
- Nainen A
Aika on mennyt ohi ja se näytti että mitään todellista ei ollutkaan meidän välillä kun yhteys katkesi ,ehkä se oli parempi näin kiitos kun edes kävit elämässäni
- Rautakanki#
Siitä vaan jatkamaan tanssia niitten kanssa kenen luonnistuu!
Pakkoko sitä on rautakankee vääntää jossei taho! ; )- Niinpä,
ranka ei taivu, yhtä putkea koko #anki. Seinäruusuksi jään. :[
- Vitsankin vääntäjä
Rautakangen väätäminen on huomattavasti mielenkiintoisempaa. Tanssi, niin mukavaa kuin se onkin, ei riitä toimivan suhteen perustaksi, jos ajatusmaailma ja arvot eivät kohtaa millään tavoin.
- täh.
Niin,mistäpäs oisin tiennyt,et mun tarvitsee tanssia koko varisparven kanssa. Luulin et vaan yhden. En edes ehtinyt kenkiä jalkaan laittaa siihen pirunpolokkaan.
- Olet oikeassa!!
"taitaa se niin olla et ei meitä ole luotu yhteen. Toisten kanssa kaikki sujuu paremmin, voisi sanoa että kevyesti tanssien! "
Tuo on täysi totta!! sun kannattaisi tutustua muihin tyypeihin koska MEITÄ EI TULE! - ...............
mietin jo muuttoa.....tule perässä jos kiinn.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486