Toisten kanssa helpompaa

ei tapahdu mitään

taitaa se niin olla et ei meitä ole luotu yhteen. Toisten kanssa kaikki sujuu paremmin, voisi sanoa että kevyesti tanssien!

15

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet oikeassa

      Sen kanssa oltava kenen kanssa asiat menevät eteenpäin.

      • Sen kanssa

        on oltava, jolle oikeasti sydän sykkii. Jos tilaisuutta ei tule, se tilaisuus pitää tehdä.


      • ed.
        Sen kanssa kirjoitti:

        on oltava, jolle oikeasti sydän sykkii. Jos tilaisuutta ei tule, se tilaisuus pitää tehdä.

        Väärin. Oikean kanssa ne tilaisuudet tulevat tekemättä. Eihän sitä voi olla päivääkään erossa toisesta. Jos siis sydän sykkii.


      • oikean tunnistaa
        ed. kirjoitti:

        Väärin. Oikean kanssa ne tilaisuudet tulevat tekemättä. Eihän sitä voi olla päivääkään erossa toisesta. Jos siis sydän sykkii.

        Erinomaisen oikein sanottu. Kun on se oikea, niin vaikeudetkin tuntuu helpolta ratkaista yhdessä. Se ei tarkoita sitä, että pitäis olla sellainen kun toinen haluaa, vaan niin että hyväksytään sellaisena kun on. Kaikessa kauneudessa molemmat epätäydellisiä, vaatimatta olemaan yhtään mitään muuta kun on.


      • Riittäisinköhän
        oikean tunnistaa kirjoitti:

        Erinomaisen oikein sanottu. Kun on se oikea, niin vaikeudetkin tuntuu helpolta ratkaista yhdessä. Se ei tarkoita sitä, että pitäis olla sellainen kun toinen haluaa, vaan niin että hyväksytään sellaisena kun on. Kaikessa kauneudessa molemmat epätäydellisiä, vaatimatta olemaan yhtään mitään muuta kun on.

        Vaude!
        Mistä sinut löytää? ; )


      • Ei se aina noin mene
        ed. kirjoitti:

        Väärin. Oikean kanssa ne tilaisuudet tulevat tekemättä. Eihän sitä voi olla päivääkään erossa toisesta. Jos siis sydän sykkii.

        Joskus pitää pitää nähdä itsekin vähän vaivaa onnensa eteen eikä tyytyä mihinkään helppoon nakkiin.


    • ELÄMÄ ON:

      Älä uhraa aikaasi moiseen pelleilyyn

    • onnellinen puolestas

      Mukavaa kuulla että se oikea löytyi sinulle :)

    • Nainen A

      Aika on mennyt ohi ja se näytti että mitään todellista ei ollutkaan meidän välillä kun yhteys katkesi ,ehkä se oli parempi näin kiitos kun edes kävit elämässäni

    • Rautakanki#

      Siitä vaan jatkamaan tanssia niitten kanssa kenen luonnistuu!

      Pakkoko sitä on rautakankee vääntää jossei taho! ; )

      • Niinpä,

        ranka ei taivu, yhtä putkea koko #anki. Seinäruusuksi jään. :[


      • Vitsankin vääntäjä

        Rautakangen väätäminen on huomattavasti mielenkiintoisempaa. Tanssi, niin mukavaa kuin se onkin, ei riitä toimivan suhteen perustaksi, jos ajatusmaailma ja arvot eivät kohtaa millään tavoin.


    • täh.

      Niin,mistäpäs oisin tiennyt,et mun tarvitsee tanssia koko varisparven kanssa. Luulin et vaan yhden. En edes ehtinyt kenkiä jalkaan laittaa siihen pirunpolokkaan.

    • Olet oikeassa!!

      "taitaa se niin olla et ei meitä ole luotu yhteen. Toisten kanssa kaikki sujuu paremmin, voisi sanoa että kevyesti tanssien! "

      Tuo on täysi totta!! sun kannattaisi tutustua muihin tyypeihin koska MEITÄ EI TULE!

    • ...............

      mietin jo muuttoa.....tule perässä jos kiinn.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe