Simonsalossa olevat Pennasen lampi ja Rotarypuisto (keskustan ainoa puisto Kirkkopuiston lisäksi) eivät näy useimmissa kartoissa. Ne olisi kunnan sivuilta löytyviin karttoihin vastaisuudessa merkittävä. Lisäksi niitä on kehitettävä mm. seuraavin tavoin:
- iltavalaistus
- massaistutukset esim. Kalloja, joita Kuopion kaupunkin käyttää massaistutuksiin (liian houkuttelevia kasveja kuten ruusuja ei kannata istuttaa sillä vanhat naiset [vievät kotiinsa] nuoret miehet [vievät lahjaksi] kuten Kuopiossa tapahtuu)
- puiston penkkejä
- lisää puuistutuksia puiston laidalle
- patsas (mikään ei ole oikea puisto ilman patsasta) kunnan ainoalle merkkimiehelle Ahti Sonniselle
Kun Siilinjärveltä oikea puisto puuttuu saisi kunta Ratorypuistoa kehittämällä Pennasenpuiston alueesta Valkeisenlammen pienoiskoossa.
Pennasenlampea ja
7
1122
Vastaukset
- Vihersuunnitelma
Rotarypuiston kehittäminen vaatisi vihersuunnitelman. Vihersuunnitelma taas vaatisi kuntalaisaloitteen tekemistä.
- Anonyymi
Tehkää se puistonne mutta kukaan kuolevainen ei ole patsaan arvoinen.
- Anonyymi
Aloite kuntaan
- Anonyymi
Mutta kuka olisi tarpeeksi äreä ukkeli Pennasenpuiston koirankusettajapapaksi, koska sellainen kuulemma on Valkeisenlammellakin...
Rotarypuisto... kuulostaa automiehen unelmalta, puisto koristeltu kiertomäntämoottoreilla :D - Anonyymi
Ei mitään rotarypuistoja vaan ihan kunnon gaypuisto.
- Anonyymi
Rotarypuiston viereen voisi tehdä V8 -puiston. Ja moottorien tulisi olla käynnissä ympäri vuorokauden, ei katalysaattoreita. Tämä olisi kulttuuriteko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotarypuiston viereen voisi tehdä V8 -puiston. Ja moottorien tulisi olla käynnissä ympäri vuorokauden, ei katalysaattoreita. Tämä olisi kulttuuriteko.
Kunta suunnittelee kun pyydätte...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086