Ensimmäisen digikameran osto edessä. Vaihtoehtoina nuo kaksi kameraa, hinta olisi suurinpiirtein sama kun tarjouksessa ovat eli se ei vaikuta ostospäätöksen. Kumman otan ja onko hyvää syytä miksi?! =)
Vastaukset 6
- Canonisti
Juu. Mitäs täällä kyselet selvää asiaa. Canonissa on suomenkielinen valikko, sitä ei ole tehty lapsityövoimalla ja se alkaa kivalla kirjaimella.
- Jorkki
Valitsin Canon A70:n koska samaan hintaan sai 64 M kortin ja Canon käy paremmin käteen kuin Minolta ja Nikon. Kaikki ovat nyt saman hintaisia Anttilassa, 299€. Nettikaupasta saa paljonkin halvemmalla, mutta ne on tilaustavaraa ja toimituskulut tulee päälle ellei itse hae.
- Ko Nika
Hertsikasta sai kolmeensataan 124megasella lisä muistilla Minoltan neljäsatasen
- pikseli
Ko Nika kirjoitti:
laitapa kokemuksia G400:sta tulemaan...vakavasti harkinnassa tämä tai Nikon 3200, toki ominaisuuksia mitä itse arvostan kallistun todennäköisesti Minoltaan , kuulemma Pentaxin linssiä käyttää ainakin ko kaupan myyjän mukaan...
- Anu
Ko Nika kirjoitti:
Niin mistä paikasta Hertsikasta tuon kameran saisi noilla ehdoilla?
- pikseli
Anu kirjoitti:
Niin mistä paikasta Hertsikasta tuon kameran saisi noilla ehdoilla?
ostin akibasta , mutta katso hintavertailu www.mbnet.fi/hintaseuranta....reilu viikon käyttäny ja tosi tyytyväinen, suosittelen!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609