minolta G400 - canon A70

eka kamera

Ensimmäisen digikameran osto edessä. Vaihtoehtoina nuo kaksi kameraa, hinta olisi suurinpiirtein sama kun tarjouksessa ovat eli se ei vaikuta ostospäätöksen. Kumman otan ja onko hyvää syytä miksi?! =)

6

2851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti

Juu. Mitäs täällä kyselet selvää asiaa. Canonissa on suomenkielinen valikko, sitä ei ole tehty lapsityövoimalla ja se alkaa kivalla kirjaimella.

• Jorkki

Valitsin Canon A70:n koska samaan hintaan sai 64 M kortin ja Canon käy paremmin käteen kuin Minolta ja Nikon. Kaikki ovat nyt saman hintaisia Anttilassa, 299€. Nettikaupasta saa paljonkin halvemmalla, mutta ne on tilaustavaraa ja toimituskulut tulee päälle ellei itse hae.

• Ko Nika

Hertsikasta sai kolmeensataan 124megasella lisä muistilla Minoltan neljäsatasen

• pikseli
        Ko Nika kirjoitti:

laitapa kokemuksia G400:sta tulemaan...vakavasti harkinnassa tämä tai Nikon 3200, toki ominaisuuksia mitä itse arvostan kallistun todennäköisesti Minoltaan , kuulemma Pentaxin linssiä käyttää ainakin ko kaupan myyjän mukaan...

• Anu
        Ko Nika kirjoitti:

Niin mistä paikasta Hertsikasta tuon kameran saisi noilla ehdoilla?

• pikseli
        Anu kirjoitti:

Niin mistä paikasta Hertsikasta tuon kameran saisi noilla ehdoilla?

ostin akibasta , mutta katso hintavertailu www.mbnet.fi/hintaseuranta....reilu viikon käyttäny ja tosi tyytyväinen, suosittelen!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe