Kaikki se aika jonka mä olen tuhlannut tähän palstaan! Antakaa se takasin!!
s**t*n*
6
116
Vastaukset
- Neljän tähden mies
Aika aikaa kutakin. Sulla on loppuelämä edessäsi, menneistä opiksi.
- kohtalo-toveri
Elämässä oppii koko ajan uutta. Kyllä minuakin harmittaa että olen tänne kirjoitellut ja kuvitellut asioivani "hänen" kanssaan. Ei kannata katua sitä että on joskus yrittänyt rakastaa eikä saanut vastarakkautta.
Sen opin että kaikki asiat tapahtuvat elävässä elämässä. Jos mitään ei tapahdu, se toinen ei ole kiinnostunut. Tänne voi purkaa pahaa mieltään, siinä kaikki.
Minä olen ainakin oppinut itsestäni tosi paljon viime aikoina. Nyt tiedän mikä sattuu ja miten paljon. - Älä syytä muita
itsehän olet ollut täällä vapaaehtoisesti. Ei se ole muiden syy. Kanna vastuusi.
- 6-6-6
en syytä teitä. kunhan tässä manailen
- Vain haaveita
Olisitte laittaneet itsenne kunnolla likoon ja käyttäneet niitä tunnisteita... monet kirjotukset täällä ovat saaneet minunkin sydämen huutamaan, kun olisin toivonut niiden olevan häneltä, mutta tunnisteet puuttuivat. Silloin se kirjoitus ei ole minulle oikeasti minkään arvoinen tai merkityksellinen.
- vahvoja tunnisteita
Olen itse käyttänyt vahvoja tunnisteita ja mielestäni myös "hän" käytti vahvoja tunnisteita. Silti, hän ei ollut kiinnostunut. Eli ei se aina auta vaikka käyttäisi tunnisteita. En kiinnostanut häntä kuitenkaan tarpeeksi. Tiedän että se oli hän ja hän tietää että se olin minä. Epäsuoraa vihjailua oli asiasta elävässä elämässä.
Kun hän ei välitä, niin ei voi mitään. Syytän itseäni kun uskoin ihmeisiin, siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015