Tuli tuo päivitys automaattisesti tarjolle, joten päivitin tuon E160 tikun. Pari kertaa toimi oikein. Tänään ilmoittaa vain jonkin asennusvirheen, eikä asennusta voi edes poistaakaan.
Nyt pelaan Wodafonetikulla, joka samalla kortilla toimii ihan hyvin.
Onko kellään muulla mahdollisesti käynyt samoin?
Eli se on tuo mobiililaajakaista päivitys, mutta tikku on E160E
nettitikun päivitys
7
503
Vastaukset
- täällä kans...
Hmmm... voisiko toi temppuilu johtua siitä päivityksestä. Mulla aiemmin on toiminut kuin unelma tuo tikku kortteineen mutta tosiaan sen päivityksen jälkeen nettiin ei niin vaan pääsekkään. Soitin asiakaspalveluun sieltä kehoittivat viemään tikun huoltoon Elisa shop:iin!
- tikku tökkää
Näin se on nähtävä. Päivitys tuon aiheuttaa, mutta mikä on korjaus? Kun näppään tuon vanhantutun Mobiililaajakaistakuvaketta, niin se silloin ilmoittaa tuon virhetilan ja raportin. Samoin kun yritän poistaa koko mobiililaajakaista-asennusta, niin ilmoittaa sen virheen, eikä anna poistaa asennusta.
Tässä Wodafonetikussa on ohjelmana Mobile Partner, jossa sama kortti taas toimii.
Arjen tullen täytyy mennä kyselemään Elisa-shopitilta missä vika piilee. Arvelin vaan, jos sattuisi olemaan joku, jolle on käynyt samoin.
Samoin minulla toimi vuoden erittäin hyvin, mutta tuo päivitys pilasi homman. Ei sillä, etteikö tämä toimisi, mutta tuo toinen tikku kuuluu tähän pakettiin, ja on suomenkielinen. - Korjaus maksaa
Näyttää olevan yleinen ongelma tuo nettitikun päivitys ja yhteyden loppuminen sen jälkeen. Kaiken lisäksi Saunalahdella on otsaa veloittaa korjausohjeista, Soitto omagurulle maksaa 1,90 € / min. Minulle korjaus maksoi 33 €, kaverille yli 50€.
- jaa jaa...
Eikö voi päivittää vanhaan takaisin, siis jos on koneella joku vanha toimiva päivitys, esim viime kesänen ?
- tikku tökkää
En tunne kaikkia metkuja. Voi sanoa jopa että olen "tumpelo", joidenkin kriteereillä. Mutta esim. järjestelmän palautus tuon päivityksen edeltävään aikaan tilannetta ei korjannut, joten näillä tiedoilla on haettava apua muualta.
Ja jos ei korjaannu, niin käytän sitten tätä vanhaa tikkua.
- se on tasaraha
Molemmat nettitikut luultavasti saman valmistajan eli huawei:n valmistamia, silloin ei tarvita mitään mobiilikaista-hässäkkä-yhdistyohjelmia vaan molempia nettitikkuja voidaan erikseen käskyttää mobile partner-ohjelmalla kunhan asetukset on säädetty oikein.
Mielellään ilman mobile partneria, esim jos nettitikku tukee NDIS-ajureita niin nettitikulla voidaan yhdistää suoraan nettiin ilman mitään yhdistysohjelmia vaikkapa win 7 käyttöjärjestelmässä.- tikku ei töki enää
Minulla Vista, mutta oikeassa olet. Tänään kokeilin ja löysin tämän toiminnan ilman noita partnereita. Nyt ei tarvitse odotella mitään alustuksia ja yhdistä juttuja. Näppäsee vain yhteyden pikakuvakkeesta päälle.
Ongelma siis ratkesi ainakin toistaiseksi, jos ei Saunalahti ala katkomaan yhteyksiäni kun huomaa etten käytä niiden kaikenmaailman avustajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947