melkein kuin maanisdepressiivisten palsta.
Tänään vihataan ja inhotaan. Huomenna rakastetaan ja kaivataan. Ylihuomenna on luvassa epätoivoa ja ahdinkoa. Ja sitten kehä alkaa alusta.
Tämä on...
9
162
Vastaukset
- yksi vast.
En ole koskaan vihannut häntä. Kaipaan kyllä mutta hän ei kaipaa minua.
Epätoivoinen varmaan olen. Yritän hyväkysä tosian ettei hän välitä minusta, mutta vähän aikaa kai saan purkaa pahaa mieltäni tänne.
En loukkaa ketään kirjoituksillani. Ei hän täällä ole. - Justiinsa juu :)
Hyvin ilmaisit asian. :)
- lähen hakee nappeja
Ai sitäkö se on? Luulin, että rakkautta ja vihantunnetta. Niin lähellä ne tunteet toisiaan.
- tunteiden kehä
Rakkaus on vuoron perään depressiota ja maniaa ;)
Samaa olen kanssa ihmetellyt- Joo, mutta en usko, että kaikkien tunteet vaihtelevat vihasta ja inhosta rakkauteen ja lämpöön toista kohtaan. Ne muutavat vaan näkyy. Itse en ole yhtäkään vihavastausta allekirjoittanut.
Ymmärrän itse, että vihaa voi olla jos kyse rumasti päättyneestä suhteesta tai toinen on tahallaan loukannut tarpeettomasti ilmoittaessaan ettei kiinnosta. Mutta aika iso osa tällä kirjoittavista vasta haaveilee kohtaamisesta eli mistä se viha silloin tulee. Ei toiselta voi vaatia jotain mihin ei itsekään pysty. Eikä tunteitaan voi valita. Jos ei kiinnosta, niin minkäs sille voi. Silloin voi vaan yrittää rehellisesti ja hienotunteisesti kertoa asian. Ja taas jos on yksipuolisesti ihastunut, niin totta kai se harmittaa, muttei se vastapuolen vika ole. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan. - jjhjkjkjhj
Toisaalta sä vaikutat skitsolta luullessasi useiden eri ihmisten vuodatuksia yhden henkilön hengentuotteiksi.
- tunteiden kehä
Mutta niinhän ääni päässäni kertoi! ;)
- jjhjkjkjhj
tunteiden kehä kirjoitti:
Mutta niinhän ääni päässäni kertoi! ;)
:)
Rakkaus tai vahva ihastuminen saa aikaan saman myrskyn aivoissa kuin maanisdepressiivisyys?
- mumsmumsss
Tuolle on oma nimensä. Epätoivoinen rakkaus tai yksipuolinen rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208