tulppa ok, bensaa saa, kaasari puhdistettu, mäntä liikkuu, pyörittää hyvin mutta ei lähde käyntiin. Mistä jatketaan?
speedfight 2 ei käynnisty?
9
4086
Vastaukset
- S Hessu
Saako todella besaa.....miten kipinä, vaikka tulppa ok niin tuleeko kipinä kun laitat tulpanhatun irroitettuun tulppaan ja tulppa jonkin pultin päälle että saa maata....jos mootori ei käy niin jompikumpi puuttuu joko kipinä tai bensa jos varmaan saa bensaa ja kipinän se käy......no tietenkin mootorissa pitää olla puritukset kunnossa, joku noista kolmesta puuttuu jollei käy
- supperi74
ehkä kuitenki oli tuolla bensapuolella jotaki häikkää, jatkan huomenna etsimistä...
- supperi74
ei lähe ei, vikaa ei ole, eli ilmeisesti speedfightin ominaisuus :-) ostakaa mopo, muuten ok, mutta ei vaan lähde käyntiin! joo, saa bensaa, kipinä tulee, puristuksia on ja muutenkin kaikki pelaa mutta ei vaan lähde... oisko ajastettu menemään rikki kun tuli kymmenen vuotta täyteen?
- spfghtmies
ootko varma et saa kipinän paineen alla? mulla oli sama ongelma omas pösös sai kipinän ku ei ollu pytyssa mut ei saanu enää pytyn sisällä. ootko testannu uudella tulpalla?
- Speedonomistaja
Itellä on just sama onkelma kaasari on putsattu,tulee kipinä mutta ei lähde käyntiin
- yritän_auttaa_sinua
avaa Vedenpoisto ruuvi. jos tulee vettä letkusta. syy on siinä. jos ei tule mitään, on vikana poltoaine hana. käy läpi nuo ja kerro auttoiko.
- ahtaajan
ahtaajantulppa on pyörähtänyt ympäri. laita suoraan niin lähtee käyntiin
- Anonyymi
ahtaajan kirjoitti:
ahtaajantulppa on pyörähtänyt ympäri. laita suoraan niin lähtee käyntiin
Mikä on "ahtaajantulppa"?
- Anonyymi
yritän_auttaa_sinua kirjoitti:
avaa Vedenpoisto ruuvi. jos tulee vettä letkusta. syy on siinä. jos ei tule mitään, on vikana poltoaine hana. käy läpi nuo ja kerro auttoiko.
missä on vedenpoistoruuvi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289