5sek, hiljaisuutta, sitten Matti sejase viestintävirastosta päivää.
Taisipa olla jokun Suomi-tsekki? ottelu tv:ssä, kun myyjä tuttava kyseli, tiedänkö tilanteen.
Onko tuo 17 tai 017 aina sellainen, ettei kannata vastata? En tilaa mitään, mutta työnhakijan on joskus vaan vastattava ventovieraisiin numeroihin, jos jotain sattuisi.
+358175607832
4
1405
Vastaukset
- kyylät kyykkyyn
Samasta numerosta ovat kiluutelleet tännekin. Se onkin puhelimessa tallennettu nimellä "lupakyylä". Säälittävää ja loismaista touhua tuollainen puhelinhäiriköinti. Eivät vaan tahdo saada mahtumaan pikkuisiin päihinsä että en osallistu ylen elättämiseen!
- Ei ole telekkaria!
Joku akka soitti 017 alkuisesta. Mietin pitkään että vastaisinkohan, no vastasin: Laitetaanko lupa-asiat kuntoon?... Mitkä vitun lupa-asiat?
On se saatana kaiken maailman rahakyylät sieltä rilluuttelee aina, antakkee rahhhooo! Saatana tässä lomautuksia ja kaikki päällä kynsiä syödäkseen!
Haistakoot vittu!- olen puhunut
Itseäkin huvittaa tuo mantra "laitetaanko lupa-asiat kuntoon". Mitä ne oikein kuvittelee olevansa siellä kyyläpuljussa? :D Luvat on kunnossa silloin kun niitä ei ole! Sohvaperunoita ja propagandatuuttia en elättele. Nämä kiluuttelijat voisivat myös hankkia kunniallisen ammatin.
- kjfsngjdfng
"Taisipa olla jokun Suomi-tsekki? ottelu tv:ssä, kun myyjä tuttava kyseli, tiedänkö tilanteen."
- Ekkönää kato peliä, tää on tosi hienoo kateltavaa
- Jaaha, teillä on siis telkkari, mutta ei lupaa
- Ei oo telkkaria, joten en tarvitse lupaakaan
- No mitenkä te sitten katselette ottelua
- No mietipä sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358